onsdag 29 april 2009

Jag är SÅ glad!!!

Alltså jag är så fruktansvärt glad att jag knappt kan beskriva det!!!! Mäklaren ringde igår, så vi ska skriva pappren imorgon!!!! Kl 11,30!!!!!Alltså fatta snart är huset borta från mig!!!!! Oh herregud!!!!!! Mäklaren ringde när jag och tjejerna var på fotbollsplanen med Broman och hans barn(Moa hade fotbollsträning) Och jag kände hur jag bara börja skaka och hur hjärtat börja slå i dubbel takt när han sa orden att vi skriver pappren på torsdag kl 11,30!!!! Hade sån lust att bara skrika rakt ut, så alla kunde få höra min glädje! Gick fram till Broman och gav han en puss på kinden....visste liksom inte vart jag skulle ta vägen! När jag och tjejerna gick hemåt så gick vi och dansa och hoppa gud jag blev så glad och lättad! Miranda tyckte det var kul att jag var så glad så hon blev riktigt uppspelt med, medans Malou liksom inser att snart kommer hon inte ha kvar sitt rum i Ringarum. Och jag minns ju faktiskt när vi sålde huset på landet som jag växte upp i att jag var ledsen och tyckte det var jobbigt...men försöker stötta Malou så mkt det går genom att säga att de gamla vännerna finns kvar ändo. Malou är en väldigt klok och tänkande tjej, som har vart med om lite väl mkt under sina 10 levnads år, men jag ska stötta henne och få henne att förstå att hon kan prata med mig och att hon inte ska hålla sina känslor inom sig, utan få ur dem så fort som möjligt för att slippa må dåligt. Känner att när jag är så glad så fick jag helt plötsligt en ny gnista här i livet....och kan de se den så kommer de må bra i slutändan. Vi fira det hela igår med att cykla ner till Ica och köpa godis och läsk;) Miranda sa "men mamma det är ju inte lördag" och det hade hon ju så rätt i men jag förklara att vi skulle fira ändo;) Ibland får man ju "fuska" bara det inte blir varje dag.

Min syster håller ju på att flytta in i porten brevid så jag hade ju Tilda och Alva här igår. De följde med till fotbollen och de är ju för charmiga de små trollen...Tilda är en frågvis och klok liten tjej...Alva är en liten tuffing som vet så mkt som man inte tror hon har en aning om;) De hade roligt i parken och lekte iaf och de tyckte det var kul att de skulle bli grannar med Miranda, Meja och Malou.












Lite bilder från gårdagen på fotbollsplanen....

Idag på jobbet blir det filmvisning om Norrköping, vilket innebär att även jag kommer att lära mig nåt nytt idag;) För jag vet inte vidare mkt om Norrköping och på eftermiddagen så kommer Cecilias kontakt från arbetsförmedlingen för att höra hur det går...så vi får väl se vad som händer och sker. Sen efter jobbet ska Tilda och Alva komma hit igen så Miranda kommer bli glad igen, tänkte även gå upp och titta på Maries lgh eftersom hon har ändrat om lite färger sen vi var på visningen...

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: