tisdag 21 april 2009

Mysigt....

Igår var jag nog på det mest meningslösaste föräldra möte någonsin jag vart på!!! Fattar knappt varför vi ens skulle gå dit...men trodde ju att de skulle säga nåt intressant eftersom det var Mirandas nya förskoleklass det gällde...men de bara svammla om typ inget! Min syrra och Adam var ju där med, Miranda och Tilda kom i samma klass...som vi trodde från början...och så blev det så ändo, trots att både Marie och jag numera bor i Norrköping;) På onsdag ska Miranda gå med sitt dagis och hälsa på i skolan hon kommer nog tycka det är spännande...hon ser ju fram emot att börja skolan liksom.

Tidigare på dagen så jobba jag och igår åkte vi ju till Hageby och handla och fika. Alltid lika trevligt liksom...men nåt strul med bokningen så 4 tanter var inte med bussen så jag sa till chaffören och han var trevlig och åkte och hämta dem! Tur att det finns vänliga människor ibland han ringde och kolla hemresan och de var inte bokade på den heller!!! Tror ni jag blir irreterad på Moldavien!!!! Men tillslut var vi ju framme iaf! Själv handla jag lite på Wilys men glömde typ hälften!!! Blir så trött på mig själv som inte kan komma ihåg...men men sånt är livet ibland;) Väl tillbaka på jobbet så packa jag på allt på cykeln och styrde hemåt...städa lite snabbt och Meja gick ut och lekte med en kompis sen ner till skolan som sagt och sen hem och fixa mat...prata med Broman också och kom fram till att han skulle komma hit:) Blev så glad att han ville det...han hade dock ett "krav" att få kolla på fotboll mellan IFK Norrköping och Sundsvall...och visst gick det bra, kan ju liksom lika gärna kolla på fotboll som nåt annat och man drars ju faktiskt med rätt så snabbt i det som händer på tvn. Matchen sluta 2 lika och efter det var det dags för att besöka sängen...gud så gosiligos alltså;) Låg och prata om allt och inget, känns så härligt att bara prata om typ inget men ändo prata liksom och känna att man fakitskt vill lyssna! Och så är det ju så mysigt liksom att bara ligga och prata så där och känna den människa man tycker så otroligt mkt om! MYSPYS!

Träffa Malou igår på skolan och hon berätta att det skulle vara husvisning idag, hoppas så innerligt att det blir nåt nu...för jag orkar inte med detta liksom!!! Tommy är ju inte den mest sammarbetsvilliga människan på denna jord liksom!!!

Idag ska jag iväg på intrejuv för att bli kontaktperson...får se om det blir nåt eller inte.

Ha en bra dag

Puss

Inga kommentarer: