onsdag 22 april 2009

Mitt i veckan

Japp det är onsdag i dag...mitt i veckan denna vecka så att säga, är förkyld än men ska ju ta min kortison spruta efter jobbet idag. Så det är bara att hoppas på att jag blir bättre i morgon;)
Det var ju tisdag igår vilket innebär Bingo!!! Men förklara för gästerna att vi var tvungna att köra på eftersom jag skulle på möte på kommunhuset om att bli kontaktperson kl 15,30 och de förstod det! Tack och lov!!! Så det blev inga protester igår....så skönt!!! Meja och tog våra rally cyklar ner till centrum efter jobbet och jag kom med andan i halsen precis kl 15,30...hade en snabbt och enkelt möte med tjejen och hon skulle höra av sig när de har kollat upp mig hos polisregistret...men nu känner jag att jag kanske har ångrat mig...får se hur jag kommer att göra med detta ev uppdrag.
På vägen hem från Kommunhuset så stanna vi till hos Broman för att lämna en matlåda som Vappu skicka med mig till honom...;)
När vi kom hem från stan så baka Meja och jag dumle pajer och 1 äpple paj...och denna gång lyckades vi med dumlepajerna iaf! Sen tog jag det lungt genom att bara vara och acceptera livet som det är liksom...försökte ta tag i mitt liv då jag känner att jag bara flyter med och låter dagarna gå liksom...blir så trött på mig själv! Är det nån som känner någon som någonsin har fått allt serverat på ett silverfat?! Inte jag iaf!
Tog mig även en varmt och välförtjänt bad...tycker det är så skönt att bada och känna hur lederna och musklerna liksom vaknar till liv igen:)
Ringde även pappa igår eftersom han fyllde 56 år...herregud vad åren går!!! Om 4 år fyller han 60!!! Det är liksom inte klokt!!! Och jag som vill att Miranda ska vara 10 nu men när hon är det då är pappa liksom 60!!!
Igår var det även visning på huset, mäklaren ringde mig på fm och prata lite...hoppas hoppas!!! Ihelgen måste jag fixa hem bilen från huset för den får inte stå där längre...ja ni jag har inte ens nåt att säga om det och jag orkar inte ens tjaffsa om det heller! Blir helt enkelt bara så trött på en viss människa att jag inte orkar bry mig om hans konstiga åskikter! Tycker bara att allt känns tragiskt och ledsamt måste vara jobbigt för honom att vara så bitter helt enkelt!
Idag ska Miranda hälsa på sin nya klass för första gången, så jag måste ringa till henne i kväll för att höra hur det var!
Gud vad jag längtar tills Lotta och Tony kommer ner hit, ska bli så kul att träffa Lotta igen!!! Hon är en sån härlig tjej med sånt härligt leende och så! Ska bli så KUL!!!!
Ha en bra dag
Kram

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag håller tummarna nu att huset blir sålt! Då har du en sak till bakom dig när det gäller kapitlet Tommy...

Snart dags att anmäla sig till tjejvättern! Syrran vill med också!

Kram Sandra

Felicia6 sa...

Jag längtar oxå tills jag kommer ner :D Är bara drygt en vecka kvar nu :D Kram