torsdag 9 april 2009

Snart lång helg;)

Japp....skärtorsdag idag! Vilket betyder att det snart är lång helg för min och många andras del!!! Det känns ju skönt iaf...På påskafton ska jag och mina tre ligister åka ner till landet med mormor och så är syster yster där och så...kanske blir helt ok...gillar inte att vara på landet men men...de andra dagarna vet jag inte vad vi ska göra det är sånt som märks...

Igår iaf så jobba jag och efter jobbet gick jag hem och tvätta och sen ner till stan för att träna körde afro dans...sådär roligt för att vara ärlig men pga av min träningsvärk så var det nog det som jag klara av;) Fredrik och jag tog oss en promenix ner till stan, alltid skönt att vara ute i friska luften;) Fredrik stanna till på Olearys medans jag träna...på vägen hem så prata jag och Fredrik om livet typ...och jag känner hur jävla jobbigt allt är just nu så tårarna bara börja rinna tillslut...men det är ju så jag fungerar liksom inget allvarligt med det liksom. Det som är skönt är att Fredrik liksom fattar...tänk vad skönt det är att vi båda är två vattumän som vill diskutera och analysera livets mening;) Väl hemma igen så laga vi till mat...och kolla på tv och fortsatte att diskutera livets innehåll...kom inte fram till så mkt nytt egentligen men det är ju alltid skönt att ventilera vad och hur man känner med nån som fattar vad man menar liksom...vi får se vad som händer med allt i mitt snurriga liv! Gårdagen bestod utav att tänka, analysera och tjuta...mådde ju skit redan när jag vakna och allt kändes SKIT hela dagen liksom...det ända roliga igår var när jag skulle gå och lägga mig för då var det snart dags för en ny dag liksom! Livets mening kan inte vara att bara kämpa och känna tomhet och sorg....jag har ju mått så fruktansvärt bra sen februari när jag träffa Älskling...men men....

Idag som sagt ska jag jobba i köket och jag börjar redan kl 7 men det bästigaste är att jag slutar redan kl 13!!!! Sen hem och städa av lite för att sen bege mig ner till stan och träffa Sussie och sen träna Combat med Carina och sen hem igen och göra mig iordning för att sen ev gå ut och svinga mina lurviga;) Imorgon är det ju dags för mamma livet igen så att säga;)

Ja ni nu är det dags för mig att åka till Blåkulla, ska ta racern och åka;)

Kram

Inga kommentarer: