torsdag 30 april 2009

VALBORG OCH HUSSKRIVAR DAGS:)

Ja idag är det ju valborgsmässoafton...Alla fjortisars stora dag;) Minns ju själv hur roligt man tyckte det var...premiär för Gränns och så...med hembränt och galna upptåg;) Fy vad jag inte längtar tills den dagen då det är mina tre tjejer som kommer gå i mina fotspår!!! Snacka om oro i magen då! Vad jag ska hitta på idag vet jag inte riktigt än...Malou ville vara kvar hos mig medans Miranda ville åka till Tommy och så är ju Meja hos honom också...Vi får se vad Malou och jag hittar på. Broman säger att vi ska följa med dem till hans kompis i Smedby de är några flera där...men vet inte om jag känner för det. Känner mig mest ivägen. Nu på dagen är det iaf arbete och skola som står på schemat...och kl 11,30 ska vi skriva pappren på huset hos mäklaren! Fatta nu är det typ bara timmar kvar!!!! Sen är huset iaf inte mitt längre...eller jo tills den 1 juni men då är iaf köptet klart liksom!!! Så imorgon är det firar dags!!! Marie och jag och förhoppningsvis Lotta ska gå ut och fira! Och det rejält!!! Jag tycker det är så fruktansvärt lättande att äntligen efter alla dessa månader är huset sålt!!!

Prata med Tommy igår och sa att nu får det liksom vara nog han måste ta sig i kragen...för barnen mår inte bra utav detta! Tillslut börja han väl fatta! Men fan vad han är störande! Men kanske börjar han inse att det inte går att vara bitter hela tiden! På söndag ska jag ner till Ringarum och rensa ogräs och lite sånt annat röj i garaget...Tommy är inte hemma och det var självklart att jag skulle hjälpa till helt plötsligt förut har jag liksom inte ens fått gå in i huset liksom!!!! Han kanske börjar fatta att han gör bort sig. Sa till han att han bör sluta prata så mkt med människor till höger och vänster oxå för de tröttnara plus att jag tycker det är för tråkigt att han berättar ingående om oss...och de får bara höra hans version....och då är jag allt utom ok liksom!
Prata även med Malous lärare igår och slog larm om att jag inte känner igen mina tre underbara tjejer längre, sa att jag kände att de behövde få prata med nån så hon skulle kontakta skolkuratorn. För de har ju fått höra allt för mkt!

Ha en bra dag

Kram

Inga kommentarer: