fredag 17 april 2009

Finally friday!!!!

Äntligen FREDAG!!! Och barnledig helg!!! YIPPIE!!!! Gud så underbart!!! Känner att jag nästan kriverar utav att ha barn hela tiden...får aldrig nån tid för mig själv liksom, jag behöver inte tid att vara helt ensamen men att kunna göra vad jag vill och träffa vem jag vill utan att behöva dra med barn hela tiden!!! Men men det är ju så mitt liv tyvärr ser ut nu...och det pga att Tommy vägrar ha en bil!

Idag börjar jag kl 7 igen och ska hjälpa tjejerna i hemtjänsten...roligt;) Att få göra nåt annat plus att jag får mera timmar liksom! Så snart ska vi bege oss ner till dagis, frita och jobb. Klädde på tjejerna i sömnen förut, så nu ligger de och sover med sina kläder på sig allt för att göra det så pass smidigt som möjligt såhär på morgonen;)

Igår efter jobbet så baka vi the kakor...smarrigt...sen tog vi oss en promenad ner till stan för att köpa vår jackor åt tjejerna och så hitta jag ett par leggins och ett linne...sen hemåt Vilbergen igen för att laga mat och grädda the kakorna...sen åkte jag ner till Vilbergens centrum för att träffa Broman, Moa träna fotboll och eftersom jag inte hade lust att träffa honom själv så stanna tjejerna hemma med Fredrik så jag fick vara själv...dock blåste det lite väl mkt så jag kände att det blev lite kallt men solen sken ju iaf och så hade jag ju härligt sällskap så det var bara att bita ihop;) Ja ni om ni bara visste hur guffig och gosig Broman är i mina ögon:) Blir ToKiG!!!

Imorgon är det ju Peking Pride så Carina och Fredrik och kanske några mera kommer hit och så ska vi partaja för att sen gå ut i homonatten;) Kuligt!!! Men först är det tvättstugan som hägrar under morgondagen, mindre kul men ett ont måste som sagt.

Nej ni kära vänner nu ska jag fixa det sista inför att det är dags att bege sig till jobbet...

Kram

Inga kommentarer: