söndag 1 februari 2009

Snart jobb dax igen....bläää

Sista dagen på helgen är här, det är alltså söndag! Idag ska vi tvätta och svepa av golven.

Igår var ju Berndt här sen kom syster och hennes barn och mormor efter ett tag kom Fredrik och sen bror och Noel. Jag fick en orcide och pengar av mormor och utav mina underbara syskon fick jag piercing i tungan!!! YIPPIE!!! Så nu ska jag beställa tid för det! Helst vill jag ju ha en piercing straxt under läppen men i och med mitt jobb så får jag ju inte ha det...så det blir tungan! Men gud så glad jag blev!!!
När de åkte så åkte jag och Meja och Miranda till City gross för att inhandla lite godis och sånt skit....hitta då hårfärg, shampoo, balsam, spray som var ooootroligt billigt! Köpte även en dvd film till tjejerna för 20 kr!!! Såna priser gillar jag! Så slut summan blev 503 kr! Och jag som bara skulle ha lite godis;) Men nu kan jag ju färga håret 2 gånger innan jag är tvungen att köpa färg igen!

Noels vatten koppor hade börjat att torka så tyvärr misstänker jag att Miranda inte kommer att bli smittad:( Men men får väl hoppas att nån annan får det inom en snar framtid!

Catrine hörde av sig när hon hade vittnat i telefonen med polisen ang. innedörren...så vi får väl se om nåt händer på den fronten. Anders är ju även skyldig mig pengar för telefonen 704 kr och de lär jag väl aldrig få se! Han som sa att han skulle göra rätt för sig! Men jag skiter i det! Blir bara så arg på att han inte kan stå för nåt av vad han säger!!!

Kram

Inga kommentarer: