onsdag 18 februari 2009

Malou 10 år#grattis#

Idag fyller Malou 10 år!!! Jag fattar inte vart alla år har tagit vägen?! Det känns ju som igår när hon föddes...när hon låg där på mitt bröst och första gången titta mig in i ögonen...gud vad hon var söt, min första "bebis" börjar bli riktigt stor nu. Malou är ju en väldigt klok liten dam som har vart med om väldigt mkt under sitt liv hitills...men hon kommer nog att klara sig ändo, det hoppas jag på iaf. Jag älskar dig Malou, tro aldrig nåt annat.
Malou och Meja vakna 04,30....jag trodde det fortfarannde var mitt i natten...så det blev inte så mkt skönsång för henne utan blev några kraxiga fraser ur happy birthday...hon fick sina paket och nu sitter Meja och hon och leker i Mejas rum. Miranda gick in och la sig igen, hon mår inte bra...men som jag har sagt tidigare det är bara bra att hon får det nu ist för när hon blir ännu äldre...

Idag som sagt så blir det lite kalas här hemma. Syster och hennes vattenkopps barn kommer upp sen och så skulle Mattias och Fredrik komma och fika och det bästa till sist;) Broman och hans barn, men de kommer ju i eftermiddag/kväll eftersom han jobbar. Oh vad vi längtar efter varann....så det ska bli härligt att ses igen eftersom vi inte har setts sen i söndags....men som tur är så finns ju telefon och sms;)Fick sånt underbart sms igår att jag nästan hade lust att börja tjuta...kan inte fatta att en människa säger så fina ord till mig!!! Men jag säger ju lika fina ord tillbaka för det kommer verkligen från mitt hjärta....Behöver jag ens säga att jag längtar tills lördag då vi ska spendera hela dagen tillsamans ensamna! Får se vad vi hittar på men roligt ska det iaf bli!!!

Igår var ju Malou och Meja på bio med sin gamla hemliga klubb och sen åt de på restauragn. Miranda och jag gick till Mattias och Fredrik och laga smarrig kycklinggryta och ris och så fick jag prata lite med några vuxna;) Miranda åt inget men hon mår ju inte bra så det är ju därför.
In en sväng på apoteket för att köpa salva åt Miranda, in på Ica Kvantum för att köpa lite kompliteringar och en sväng på Lindex för att köpa smink;) Hade en kupong så om jag handla smink för 300 kr fick jag 100 kr rabatt, så självklart var jag ju tvungen att ta det erbjudandet;)
Väl hemma igen blev det bullbak inför idag och samtal med diverse olika människor och vänner och Broman.

Kram

Inga kommentarer: