måndag 23 februari 2009

Mys helg:)

Så var det måndag igen...Har Meja hos mig denna vecka och alla tre tjejer i helgen. Helgen som har vart har jag spenderat med Broman;) På fredagen så var vi och bowla på Hugos. Först träffades vi här hemma hos mig, det var jag, Fredrik, Mattias, Andreas, Niklas, Broman och nån jobbarkompis till honom. Broman skulle egentligen inte ha kommit men det blev ändrade planer och jag blev så glad;) Mattias, Andreas, Fredrik, Niklas och jag åt mat först och det var Fredrik som var kock för kvällen det blev nån smarrig fläskfile gryta och några potatisklyftor;) Gott var det iaf och det var ju huvudsaken. Vi satt här hemma iaf och prata och lyssna på musik och drack lite smarrig öl;) Tog sen taxi ner till Hugo för att ta en bowling match;) Gud tänk att det kan vara så roligt att spela bowling när man är med människor man tycker om. Bromans vänner kom dit efter ett tag och jag hälsa på dem och så kom Marcus Niklas kompis...efter bowlingen drog vi oss vidare mot Bishop och satt och prata och drack lite mera öl men Mattias, Fredrik och Andreas avvek och gick hem ist. När jag skulle gå på toa så ramla jag inne på toan och Broman hade bara sett mig i ögonvrån och jag bara börja asgarva!!! (Det var samma vurpa som Jessica gjorde på Tommys 30 års fest ni som var med vet vad jag menar) På lördag när jag vakna hade jag nåt ortroligt ont i väntser axeln!!! Vi var kvar på bishop till kl 1 då de stängde då tog Broman och jag en taxi hem till honom;) Lilla charmet själv!
På lördag morgon skulle han hjälpa nån kompis att flytta och jag hade sån tur att de först skulle upp till vilbergen så jag fick skjuss hem...för fy fan så TRÖTT jag var! hade sån lust att bara slänga mig ner och dö! Men sakta men säkert gjorde jag mig i ordning och Fredrik kom upp för att hämta sitt liv;) Sen åkte vi ner till stan för jag var ju tvungen att köpa nya piercingar till tungan...då jag svalde kulan på fredags natten;) Och denna historia om att byta piercing i tungan....ja ni den är låååång;) Men efter många om och men gick det och tjejen i affären hjälpte mig och skruva fast den med en tång så nu borde den väl iaf sitta!
Fredrik, Mattias och jag gick till Olerys och åt lunch, tog nån taco snack lite smått och gott i en korg så att säga och cola light!!!! Medans Mattias och Fredrik drack öl!!!
Vid 14 tiden mötte jag upp Broman och han gick och åt på en pizzeria sen mötte vi upp M och F igen för att åka hem en snabbis till Broman och jag slängde mig i soffan och slumra bort ett tag. Vid 16 åkte vi till hans kompis och kolla på fotboll och prata men jag kände att jag var så osocial för jag var så fruktansvärt TRÖTT! Vid 19 tiden åkte vi hem till Broman och han laga nån god mat bestående utav pasta och nån god sås;) Vilken man va!!! Vi prata om en massa saker eftersom vi fortfarande är på lära känna varann stadiet;) Sen satte vi oss framför tvn och båda två somna så gott;) Men det var mysigt;) Sen sov vi ända fram till kl 14 på söndagen!!! Så skönt!

Igår åkte jag ner till Ringarum för att hämta Meja, och lite grejer i huset men Tommy var inte hemma så jag fick inte med mig allt jag tänkt...grr!!!Tycker inte om att vara i huset, känns inte ens som om jag någonsin har bott där!!!

Vet ni vad imorse när jag ställde mig på vågen var det ytterligare 1 kg minus!! Totalt 41kg nu!!! Jag är så glad över det!!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, iaf jobba...sen får vi se;)

Ha det bra och krama varann:)

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

ÅÅÅhhh den vurpan hade jag velat se! Jag såg ju Jessicas...hahahaha!

Roligt att höra att du hade en mysig helg :)

Kram Sandra!