söndag 15 februari 2009

Vilken underbar alla hjärtans dag....

Kan inte annat säga än att det är så konstigt att gå och lägga sig med ett leende på läpparna och att vakna med det med! Var faktiskt så länge sen jag faktiskt kände det här som jag känner nu...vet inte ens vad det är jag känner för det är så länge sen att jag inte ens vet om jag någonsin har känt så här! Känner mig varken hungrig, ledsen, orkeslös, trött eller nåt! Och dessa känslor hör ihop med lycka inte att jag är ledsen!!!! Det är så sjukt underbart att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Tänk att jag har träffat denna man, ja det är sant det är JAG som har träffat honom...en riktig gentleman, nån som jag känner att jag blir så annorlunda med;) Känner hur jag blir blyg och rodnar för vad som helst....känner inte igen mig ens, jag som aldrig eller väldigt sällan blir blyg!!! Ja, det är nästan så jag känner mig som 14 år eller nåt!
Något ännu mera konstigt är att han inte tycker om jul heller....visst är det för underbart för att vara sant! Tänk om det skulle innebära att jag slipper fira jul...vem vet?! Han firar varannat år med sina barn annars så gör han inget på julafton! Kan det bli mer perfekt?! Det är bara mera och mera "punkter" som vi tycker lika på...som ni förstår så måste jag påminna mig om varje dag om att jag faktiskt är vaken och inte drömmer!

Igår på dagen så åkte jag ju ner och hämta Malou som hade vart på disco i Ringarum, sen åkte vi upp till huset och hämta lite grejer...sen åkte vi till Leksakshuset så att Malou fick köpa lite grejer med sen in till city för att köpa dataspel...hon hitta 2 st. Stanna även till på ströget och åt kebab. Sen mötte vi upp Mattias och Fredrik, sen hem och göra oss redo för en kväll med Broman och hans barn.Fredrik följde med hem för att hämta lite grejer och så. Sen vid 16,30 tiden åkte vi ner till Broman...och ack så nervös jag kände mig. Men det släppte ju lite efter ett tag. Det blev tacos och så baka hans son en sockerkaka, visst är det för charmigt;) Fick även 10 st champangefärgade rosor och ett kort...gud vilken man han är;) Men tyvärr glömde jag kvar dem hos honom. Sen blev det melodifestival....och efter det åkte vi hem och då hade Miranda somnat på soffan, men lyckades väcka henne och få ner henne till bilen. Broman och jag gick och hämta bilen och då möter vi Mattias och Anneli som står och röker utanför deras mormor och Mattias sken upp för han kände igen Broman plus att han har velat träffa honom. Och Mattias tycker verkligen att han är en bra man! Anneli bara sa "är det nya sällskapet?" Jag ville dö...men de är ju så söta;) Och det är ju Broman också:) Vilka barn han hade, jätte mysiga och mjuka, inte som mina tre ligister som;) När vi tillslut skulle åka så kramades vi och gav varann 3 underbara pussar kände liksom att jag egentiligen inte ville åka därifrån utan bara få ligga i sängen och gosa med honom! Mys mys mys....när vi kom hem gick tjejerna och la sig på direkten och jag och Broman prata i telefonen och sen smsa med varann...gud jag bara ryser vid tanken så underbart liksom! Han ger mig så mkt fina komplimanger och underbara ord som jag absolut inte är van vid att höra! Men jag njuter i fulla drag! Prata en sväng med Mattias också och han tycker verkligen att det är en man som passar mig, att han är en stabil person och nån som skulle passa mig...mmm...jag njuter så mkt att jag faktiskt inte kan förklara i ord!

Idag ska vi tvätta, städa och ja vet inte mer vad vi ska hitta på vill ju egentligen bara få vara med honom men han har fullt upp idag...

Kram

Inga kommentarer: