fredag 20 februari 2009

Vilket lyckorrus jag lever i!

Nyper mig åter igen i armen och inser att jag faktiskt inte drömmer!!!! Detta är inte klokt helt enkelt!!! Broman är en sån underbar människa som jag aldrig skådat tidigare!!!Kan inte fatta att JAG har hittat honom och jag önskar verkligen att alla någon gång ska känna som jag gör nu, för faktum är att jag har nog aldrig tidigare kännt såhär!!! Kan bara inte fatta att han inte är bög, eftersom han är så otroligt romantisk!!!Känner att jag bara vill hoppa högt och skrika rakt ut utav glädje! Igår när vi kom hem till honom så hade han brännt ner musik på en cd skiva åt mig med en massa låtar;) Och sa att musik säger ibland mer än ord, och att jag skulle lyssna på den när jag åkte i bilen...och självklart satte jag på den i bilen och börja nästan böla utav glädje....Han ringde väl upp mig typ 10 min efter att vi skillts åt och sa att han sakna mig redan...och självklart svara jag det samma;) Mmmmm...jag bara njuter så in i norden att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Men idag är det ju äntligen FREDAG och det innebär att både han och jag är barnlediga och ska träffas utan barn i helgen! Ikväll ska Mattias, Andreas, Fredrik, jag och Broman bowla på Hugo kl 23 men först ska vi äta här hemma, det blir tacogratäng och sallad och så blir det lite smarrig öl;) Men Broman kommer inte hit och äter för hans ex jobba till 22 så han har barnen tills dess så vi ses nere vid Hugo. GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!! Får se vart jag sover i natt om det blir här eller hos underbarnet själv.
Jag la ju nallen och ett gulligt kort under hans kudde i hans säng i går som han upptäckte när han gick och la sig...så jag fick ett underbart sms av honom där det stod "Ja malin vad gör du med mig. Jag svävar på moln. Ärligt såhar jag aldrig känt så här bra för nån i starten på ett förhållande. Du fick ingen God natt puss förut i telefonenmen nu får du istället en god natt kyss långsam och välmenad samtidigt som jag ser djupt in i dina ögon och du ser vad jag tycker god natt min ros". Fattar ni att jag smälter!!! Detta är en riktig man!!!!
Han sa även att nästa gång vi har barnen så ska han ta med mina tjejer och så skulle de åka till busfabriken och så skulle jag få vara ensam under tiden men då sa jag, nej då följer jag med! Och det gick bra för honom med men han tyckte jag skulle få vara jag för en stund bara andas och vara Malin...svara då att det är jag från idag kl 16 och sen hela denna helg:) GODING!!!!

Igår var vi ju till kottebanan i Vrinnevi skogen och grilla korv och lekte. Det var jag och Fredrik och alla barn...Malou, Meja, Miranda, Ronja, Tilda, Alva och Moa! Det var riktigt roligt och mysigt och kallt;) Först ville inte grillen ta eld och Fredrik och jag kände att vi hade lust att slänga den åt helvete!!! Men efter många om och men så gick det! Visst är det gott med korv och varm oboy ute i kylan sådär. Lilla Alva frös så vi besluta oss för att gå hem och Malou och Moa tog så väl hand om henne, visst är de för charmiga de "stora" barnen. Både jag och Fredrik blev helt slut efter dagen...vi är ju inte vana att vara såna pedagogiska föräldrar;) Själv åkte jag linbana och hade nog roligare än barnen;) Moa och jag börja även att hjula;) Är nog 20 år sen jag gjorde det sist....men det gick trotts termobrallor och täck jacka liksom...





Lite bilder från Korv och skogsutflykten..,

På kvällen åkte vi förbi bror min och hämta ägg och tog en snabbis av utbyte av ord i hallen.
Idag ska jag och tjejerna till min kusin Carina och fika och hälsa på henne och hennes hamster;) Tjejerna är så nyfikna på Hero.

Puss och kram jag är så lycklig!!!!!

Inga kommentarer: