torsdag 12 februari 2009

Glad och skrattar;)

Vad härligt det känns inombords;) Mår så otroligt bra just nu och tycker det är så härligt helt enkelt...tänk att jag kan må så här!!!!Tänk att en människa kan lämna och ge mig såna glada tankar om livet, visst är det underbart;)

Igår efter jobbet åkte Malou och jag och Fredrik ner till stan för att köpa en ny jacka åt Malou eftersom hon växer så att man tror att hon äter anabola eller nåt;) Köpte en på New Yorker...Malou gillar inte att handla kläder och blir väldigt rastlös eftersom jag älskar att gå omkring och drömma mig bort bland alla snygga kläder där!!!
Mötte även en gamal klasskompis som heter Sari, var ju kul att träffa henne igen efter alla år;)

På kvällen kom Broman hit och tog en fika;) Och han skulle komma förbi på jobbet idag när han slutat eftersom han ska åka på kryssning idag så kan vi ju inte ses nåt på två dagar...sen kommer hans barn till honom...han är så rolig och sprallig och pratglad!!! Riktigt trevlig iaf!!!

Idag bär det av till psykologen igen efter jobbet....och vet att jag måste prata av mig om Tommy eftersom han beter sig som han gör!!!! Vet snart inte vart jag ska göra av all min irreation till honom när han beter sig som han gör, han bara skriker och får inget vettigt sagt liksom. Fredrik sa att det märks att han fortfarannde är bitter....och det är han men han borde väl lägga sin energi på hans tjej i Eskilstuna ist för mig!!!! Snart får det väl bli dags för jurist eller nåt, jag vet inte han kan iaf inte hålla på som han gör och skrika och gorma inför barnen!!! Han förlorar så mkt på det, men det verkar han inte fatta!

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vem är Broman?! Jag fattar ingenting och blir ju fruktansvärt nyfiken!!!

Skönt att se att du mår bra!

Kram Sandra