torsdag 5 februari 2009

Uschan...

...fy blä och skit...så känner jag mig nu! Orkar snart inte med mkt mer skit och elände, varför går allt emot mig?! Tur att det är torsdag idag och psykolog besök iaf så jag kan älta mitt tragiska liv hos henne. Jag är inte bitter över skillsmässan, tro inte det, för det är det bästa jag har gjort! Är så glad över det...Men allt jävla skit som händer nu orkar jag inte med känner snart att jag hoppar från ett berg för då får tjejerna iaf barnpension så de klarar sig. Denna ekonomi tär så jävla mkt på mig det är nog därför jag inte kan sova på nätterna längre för jag vakanar ju mitt i ottan och är hur pigg som helst och det jag tänker på då är pengar...hur sjutton ska jag få fram pengar snabbt för att kunna lösa så många bekymmer! Som sagt orkar inte!!!

Det var ju husvisning igår kväll, men vet inte så mkt mera eftersom det var Malou som berätta det för mig och när jag ringde Tommy och ifrågasatte varför han inte sagt det till mig sa han att han inte tänkte på det! Jag är väl med och ska sälja huset också liksom!!!! Önskar bara att Tommy kunde vara tacksam över att jag faktiskt vill att han ska hitta nån som älskar honom för den han är och hur han är och det är ju inte jag...men ist ska han hålla på och vara så himla barnslig! Men men han är väl sårad och så men vi har dock tjejerna tillsamans så vi måste ju prata med varann iaf tills Miranda är 18 år och myndig dvs 13 år till, så länge är vi liksom så illa tvugna att ha kontakt med varann.

Igår så tvätta Mikael min bil iaf så nu är den riktigt fin. Fredrik vart chockad och sa "Jag trodde du hade guldmetallick färg på bilen..." Så ni fattar att den var skitig!!! För den är silver metallick. Men nu ser den ut som NY!!! Satt hos Mikael och prata om hur jag ska göra för att bli av med den upptäckte då att jag inte kan sälja bilen för mindere än vad jag har lånet på! Tillslut brast det och jag börja tjuta! Det är så att allt bara går emot mig nu!!! Men Mikael skulle ringa till Beckers bil idag och höra om de kan sälja den åt mig...HOPPAS!!!! Annars så ska jag ställa av den för då behöver jag inte betala bensin och skatt och försäkringen sänktes också till nån avställnigsförsäkring....det är inte konstigt att min mage är i uppror just nu, allt är bara bekymmer liksom!

På kvällen satt jag framför datorn och prata med Nicklas och han undra om jag vill hänga med till Black horn på fredag för hans vänner från Norrtälje skulle spela där. Så Marie och jag bestämde oss för att skita i Lkpg på fredag då Marie sluta kl 17 och jag känner att det blir mer kostnad att ta sig till Lkpg...så vi ska gå dit. Black horn har jag aldrig vart på eller jo...för typ 13 år sen men då hette det nåt annat som jag inte kommer ihåg. Så det ska bli roligt att se hur det stället är. Det är ju lika nytt för oss som Lkpg skulle ha vart, Lkpg får bli en annan kväll ist, när min ekonmi inte tär på mig hela tiden.

Sen ringde Fredrik från Motala...och jag fattar inte! Han bara du får inte vara ledsen, prata med mig...men jag sa att jag känner inte dig! Han sa men jag bryr mig om dig! Jag blir så trött på hur han kan tro att jag är en sån underbar människa han har aldrig träffat mig han utgår liksom bara från mina foton och min röst! Men men...skit i samma!

Ikväll ska vi tvätta i tvättstugan och ha det så roligt;) Annars så händer inte så mkt roligt i mitt liv just nu.

Kram

Inga kommentarer: