måndag 2 februari 2009

Seeeeeeeeg måndag morgon:(

Usch så trött jag är! Känns inte som om jag har sovit nåt inatt! Plus att min hals är så svullen!!! Fy vad jag klagar men det är just så jag mår här och nu.
Idag ska jag iaf pierca tungan...kl 17!!! Kan ju faktiskt säga att jag är typ skraj eller nåt...har ju aldrig gjort det tidigare liksom, men både Marie och Fredrik säger att själva piercingen inte gör ont men sen de kommande dagarna kan jag räkna med smärta, men som sagt ska man bli fin får man lida pin;)

Igår prata jag med Peter, gud han är så charmig! Vilken man!!! Hans ögon är som rådjursögon!!!! Jag smälter när jag ser hans bilder!Plus att han är så trevlig också!!! Nackdelar är dock att han inte har barn och är 34 år...men men vi är ju inte gifta än;) Och kommer antagligen inte gifa oss heller men men...vi får se hur denna saga slutar!

Igår åkte jag och tjejerna ut till Ingelsta, besökte toysrus och de köpte några leksaker, sen till Cubus för att lämna tillbaka en kofta jag köpte för 2 månader sen som tappat färgen och jag fick lämna tillbaka den, så det blev 2 nya linnen ist 1 neongrönt och 1 vitt. Sen till ON OFF där jag hade en kupong på 100 kr så Malou köpte ett sims spel som jag förklara att hon fick det som födelsedagspresent och så köpte de nån film också. Sen bar det av hemmåt igen eftersom Tommy snart skulle komma och hämta Miranda, men han hamna framför oss på vägen så vi stanna till vid Mc donalds i Haga och lämna över barn...Miranda visa stollt upp sin tappade tand;)

På kvällen kom Fredrik hit han hade lånat min bil för att hämta sin hemma nyckel hos sina föräldrar i Lkpg, han och Mattias fick ju inbrott i sin lgh på Gran Canaria så han har inga nycklar!!!Eller jacka eller telefon!!! Fatta skulle inte jag ha telefon så skulle det kännas som om livet tog slut;)

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

det går nog bra med piercingen ska du se. jag hade inget ont när jag gjorde min.... lite svullen meninget värr. jag ska också göra en vart efter tänkte jag... skulle gjort det förra året, men det blev inte av,sen blev jag ju gravid och då blev det inte heller av !

hur går det med vikt och så för din del nu då? här går det segt, vill komma igång och träna igen. men det måste jag ju vänta med. så himla trist !

hoppas du mår skapligt!
kram !