onsdag 25 februari 2009

Onsdag

Åhhhhhhhhhhhhh..........vad jag saknar min guldklimp!!! Han bara växer och växer i mina ögon och tankar för varje gång han öppnar munnen!!! Hur kan en människa trollbinda mig som han har lyckats med!!! Men ack vad jag är lycklig!!!Kan inte fatta att denna man faktiskt finns på riktigt och bor bara en liten bit ifrån mig!!! Kan helt enkelt inte fatta detta!!! Men en underbar känsla som jag önskar er alla mina underbara vänner!!!
Igår var han hemma hos mig och Meja, vi åt och prata...jag känner att jag kan prata med honom hela natten om det skulle vara så men några timmar sömn kräver även jag;) När han åkte hem kändes det tomt igen:( Men några sms senare och ett långt samtal så fick jag lite mera utav hans positiva energi i mig!!!MMMMMMMM jag njuter! Ler bara åt livet nu! Tänk bara om alla andra hinder kunde rivas då skulle jag leva i en dröm!!!

Min hals är vidrigt svullen och jag har så ont! Blir galen!!! Men var och tog prover igår på vc och det fanns inga bakterier iaf men idag värker det upp i örat med!!! Blir galen!!!

Idag ska Meja och jag inte göra nåt mer än att åka och handla inför helgen liksom. I helgen tänkte jag att de skulle få gå på bio...annars blir det nog inget mer som händer hoppas såklart på att guldklimpen vill ses;)

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Härligt att höra att allt är bra :)

Visst kan jag skicka lite pysslade grejer. Hör av mig nån dag så kan vi prata om det :)

Puss och kram!