tisdag 17 februari 2009

VATTENKOPPOR...YIPPIE!!!

Hitta ju en prick på Mirandas hals igår morse men trodde det typ var en mollusk eller så...men på kvällen prata jag med syster och så sa hon att hennes prinsessor fått vattenkoppor skulle då ta av Miranda kläderna och sätta på pyjamas och upptäckte att hon hade massor av prickar på ryggen...och nu på morgonen har hon ÖVERALLT!!!Ser ut som en prickig korv.
Igår på jobbet kände jag mig så fruktansvärt trött...visste knappt vart jag skulle ta vägen...och som att någon från ovan hjälpte mig så ringde frita och sa att Malou inte mådde bra hon låg och grät och hade ont i huvudet, så klockan 13 gick vi hem! Själv kände jag ju mig helt slut och när vi kom hem så börja jag frysa, fick ont i magen och i hela kroppen....var helt slut, tog två panodil och la mig under täcket...sen tog jag mig ett bad på 40 grader för att få upp värmen i kroppen...och gud så skönt det kändes...idag känns det iaf bättre, tror nästan att det var min trötthet som kom i fatt mig och satte sig fysiskt.

Mormor ringde och under tiden när jag prata med henne ringde underbara Broman så jag sa att jag ringde upp honom när jag pratat klart med mormor. Mormor var såklart nyfiken om vem det var så jag berätta att det är en kille som jag träffar lite...så jag fick mina förmanande ord från henne om att jag inte ska lita på nån osv...men jag förklara för henne att han absolut inte är som Anders utan att han faktiskt är en riktig MAN!!! Som jag får såna fina ord från hela tiden...liksom igår när jag gick och la mig så fick jag en underbar fin dikt till mig...Om himlen består utav en miljard stjärnor så kan jag urskilja dig. För du är den du är. Du bländar mer med din skönhet än några andra.Puss. Sov gott och jag saknar dig vackra.
Så ja...detta är bara ett exempel på hur han är, han är så himla go och rar hela tiden, han lyfter mig så högt upp i det blå och mitt självförtroende blir bara bättre och bättre;) Gud jag längtar så efter att träffa honom igen och det gör han med...hans jobbar kompisar har sagt åt han att hans ögon tindrar:) Visst är det för charmigt! En sån här man som han är går knappt att hitta...och så har JAG gjort det! Men jag skyndar långsamt så att säga. Mmm...underbara Broman!!!

Idag händer inte så mkt tvättar i tvättstugan nu och sen vid 13 ska Malou och Meja på bio med sin gamla barnpsyk grupp i viken. De ska gå på bio här i stan och sen gå på Kina restaurang...lyxigt! Synd att de inte bjuder med mig oxå;) Men jag och Miranda tänkte gå till Mattias och Fredrik då och laga mat tillamans...känner att jag inte orkar vara hemma hela dagen....
Imorgon fyller min underbara Malou 10 år!!! Fatta 10 år, och jag som bara är 27 än;)

Kram

Inga kommentarer: