torsdag 19 februari 2009

Kallt ute men varmt innebords;)

Ja ni fy så kallt det är ute men om ni bara visst hur varmt det är inombords hos mig! Fan jag är så jävla lycklig och glad på ett sätt som jag faktiskt aldrig tidigare har kännt!!! Helt sjukt!!! Tänk att jag har mött en sån man som JAG har gjort!!! Det är helt otroligt!!! Lyckan är så otrolig!!

Igår fyllde som sagt Malou 10 år. Syster och Tilda och Alva kom hit och sen efter ett tag kom Fredrik och Mattias. Vi fika och och prata bort några timmar. Vid 17 tiden kom Broman och hans barn, de hade med sig en present åt Malou men hon var inte hemma utan följde med Marie hem och sov över där. PINSAMT!!! Vi åt lasangett och prata myste och gosade;) Oh det är så härligt!!!! Meja och hans dotter var ute ett tag och lekte medans Miranda låg i soffan och var sjuk och Anton satt och spela Sims...Vid 20 tiden åkte de hem och det tog inte många minuter förrän det första underbara smset kom från charmtrollet;) Sen prata vi i telefonen och sen några charmiga sms och sen bädda jag ner mig i sängen och somna med ett leende och vakna lika glad och smsa med honom nu på morgoen. Idag ska ju jag och alla barnen, Fredrik, Ronja och Alva och Tilda och Moa gå till skogen och grilla korv och leka...måste hitta mina termobrallor! Mysigt värre, bara Broman själv som saknas;)

Natten här hemma har vart jobbig för Miranda för hon har haft en djävuls klåda och har vaknat flertalet gånger och gråtit...känner mig så maktlös och ledsen när det gör så ont för henne. Men idag verkar det bättre iaf och det är ju skönt.
Nä nu ska jag in i duschen och göra mig klar för en dag i skogen.

Måste ju bara berätta att idag när jag ställde mig på vågen så visa den minus 40 kg!!! Ännu lyckligare!!!
Kram

Inga kommentarer: