fredag 13 februari 2009

Vilken underbar man!!!! Var hittar man såna egentligen....

Jag kan helt enkelt inte fatta....varför jag?! Just nu?! Jag som hade bestämt mig för att vara singel ett bra tag framöver...men man kan ju faktiskt inte rå för när blixen slår ner!!!! Om ni bara visst vilken man det är som jag har lyckats hitta!!! Vet inte vilken charm och livstilsskola han har gått men ack det är just den som passar mig...men som ni alla vet vad jag har vart med om sen jag flytta ifrån Tommy så har jag lärt mig en hel del...pga Anders!!! Så här gäller det att skynda lååångsamt!!! Lägga i backen hela tiden och det underbara är att han säger precis samma sak! Han förstår mig precis när jag säger det jag gör! Alltså jag kan faktiskt inte förklara hur han är i mina ögon bara så helt sjukt underbar på nåt konstigt sätt, minns ni när det liksom pirrar i magen?! Jag sitter bara och ler när jag skriver om honom...han skickar såna underbara och fina sms på dagarna när jag jobbar så jag smälter...nästan att jag måste nypa mig i armen och fråga mig själv om jag verkligen är vaken!!!! Igår när jag var på jobbet så kom han...och vet ni vad?! Han hade med sig en Champange färgad ros och ett kort...på kortet stod det "puss puss" Längtar redan till lördag då vi ses igen puss och kram Broman.... Ni som känner mig väl vet hur pinsamt jag tycker sånt är men jag höll på att svimma, visste knappt vart jag skulle ta vägen!!! Men jag blev ju glad så klart!!!! Vilken man måste bara upprepa det ytterligare än gång! Det känns bara så sjukt att det här händer mig!!! Fattar ni mig MALIN NILSSON!!!! Som har mått så dåligt de senaste åren och åkt berg och dalbana i 200 km i timmen i känslo svallningar och nu är jag på toppen igen!!!! Och så är det en sån här underbar man som är barnkär men vill INTE ha flera barn, vill resa älskar storstadsliv, tränar, och vill att man ska vara ärlig och rak!!! Fattar ni precis som jag!!!! Eller jag tränar ju inte en men så snart det ordnar sig med hus och barn så ska jag sätta igång med det!!! Och jag längtar!!!!
Nu är han på färja med ett antal vänner och jag såg hans ångest i hans ögon igår innan han skulle åka, han ville inte åka och förklara att han har bestämt detta sen 2 månader tillbaka och jag sa att det är lugnt han behöver absolut inte förklara, men ack vilka trevliga sms och samtal som kom under dagen och kvällen;) FAN FAN!!!! Vilken man!!!!
Imorgon ska vi hem till honom och äta tacos och se på tv typ, hans barn går ju på samma skola som mina tjejer så de är ju inte helt obekanta för varann och hans flicka är bara ett år äldre än Malou så det kommer säkert gå bra.

Igår hos pyskologen så prata vi om allt....och jag känner mig väldigt irreterad på Tommys sätt att se på barnen! Han säger såna saker som barnen inte har med att göra och en massa mer så min psykolog rådde mig till att kontakta familjerätten här i Norrköping eftersom jag känner som jag gör. Så jag ska ringa dem idag och se om jag får tag i dem. Sen kommer Anna från Valdemarsvik höra av sig och det känns bra att få prata av mig med henne. Tommy säger hela tiden att jag inte bryr mig om barnen men det är ju för fan det ända jag gör!!!! Vill inget hellre än att de ska må bra och ha en så trygg plattform att stå på som är möjligt, men känner ju att när Tommy beter sig som han gör så vet de varken ut eller in!!!! Vi prata även om Anders historian, och jag förklara att jag ångrar verkligen inte det som hände, men inser nu äntligen att han är en sådan krake som aldrig kommer att få ordning på sitt liv och kommer att leva sitt liv i lögn och att det är synd om honom och att han är allt utom det jag har trott under alla år som jag inte vart med honom!!! Och det är SÅ skönt och befriande känsla!

Igår efter jobbet åkte jag och handla och hämta upp syster på tågstationen så haka hon på, vi åkte till Ica Maxi som vanligt;) Hitta lite smått och gott Malou fyller ju 10 år på onsdag så det blev tårtor och sånt tjaffs:...blä!!! Tommy ringde just när vi kom ut ur Maxi huset och så mötte vi dem i kön till Mc donalds...och mitt hjärta höll på att slitas ut ur kroppen, Miranda blev så ledsen när hon inte fick följa med mig. Kände bara att jag ville slänga mig ur bilen och hålla om henne och säga att hon skulle följa med mig hem....men inte eftersom Tommy skulle bli så arg då, när jag skulle beställa så kände jag hur tårarna brännde bakom ögonen...och så nu på morgonen när de kom och lämna Lucia och Wille så blev det samma sak igen med Miranda försökte förklara att hon ska vara hos mig hela veckan som kommer och att vi ska mysa och gosa. Gud vad jag älskar mina underbara hullliganer!!!!

Idag efter jobbet så tänkte jag åka och köpa leksaker på Lekhuset med tjejerna eftersom de inte har nåt att leka med hemma hos mig eftesom allt är kvar i huset så jag bad Tommy om att vi ska ses så vi kan ta ut pengar till tjejerna...han bara svara att han har inte tid....men vi får se! Ska ringa banken snart när de öppnar och höra efter hur vi ska göra.

Idag är det ju fredag...som jag inte gillar att jobba...eftersom det innebär BINGO!!!BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Men annars så känns allt så himla sjukt underbart att jag snart ska nypa mig i armen igen och se om jag verkligen lever.

Och Fredrik...du är en bra människa...alla mår vi dåligt ibland, men det är ju tur att vi förstår varann och inte mår dåligt samtidigt så vi orkar höra varann;) Det kommer ordna sig för dig med!!!

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Men Malin... vad glad jag blir för din skull! Tror att jag måste stilla min nyfikenhet och ringa dig någon dag ;)

Skönt att du verkar ha träffat en bra person, men himla sorgligt att Tommy beter sig som han gör. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga snart. Oj vad han förstör för sig själv...tänker på hans framtida relation till barnen... ser ju på mina syskonbarn hur mycket de INTE vill vara eller har velat vara med sin pappa under alla år. Just för att han har betett sig som Tommy gör. Det värsta man kan göra emot sig själv och sina barn är att ta barnen som en sköld i en skilsmässa...

Sköt om dig vännen! Kram kram