tisdag 3 februari 2009

Det gick!

Så har jag faktiskt gjort DET! Piercingen gick bra! Och än känner jag ingen smärta!!! Är ju dock lite öm i tungan så jag kör på flytande kost ett tag nu så får vi se vad som händer och sker...Men ack så lycklig jag är över detta.Här är beviset:)

Natten har vart låååååååång...tog bara en sömntablett igår kväll så jag vakna vid 4 imorse och var hur pigg som helst...grr!!!Gick upp och rökte och borsta tänderna gick sen och la mig igen men somna aldrig om...så när telefonen ringde kl 6 var jag överlycklig ÄNTLIGEN dags att gå upp! Avskyr att jag inte kan sova om jag inte tar båda sömntabletterna, jag blir så seg dagen efter när jag tar 2 men antingen det eller att inte sova på natten...pest eller kolera så att säga.

Idag ska Malou åka hem till Tommy pga sims spel;) Hon har köpt ett nytt sims och var tuvngen att ha nåt utav de andra spelen för att kunna köra detta och så skulle Tommy ha tagit med det in idag men glömde det så Malou vart så ledsen...så vi kom på iden att hon kan sova hos Tommy inatt så hon kan spela spelet. Men hon kommer hit imorgon igen.

Hoppas att jag kan åka till Mikael sen efter jobbet och tvätta bilen!!! Sen ska jag försöka få den såld, känner att jag inte har råd. Så om du vet nån som vill ha en citroen picasso hojta till!

Kram

Inga kommentarer: