onsdag 4 februari 2009

Mitt i veckan

Onsdag morgon...vakna kl 5 och försökte somna om...men icke!!! Så jag låg och vände och vred på mig tills kl ringde. Avskyr att jag inte kan sova tills den ringer...men oroar mig så mkt över allt ekonomiskt, måste bli av med bilen NU! Igår åkte Meja och jag och städa den på insidan så idag efter jobbet åker vi och tar utsidan det är som sagt välbehövligt sen ska jag lägga ut den på blocket igen och se om jag har bättre tur denna gång.

Tungan känns helt ok, är inte särskillt öm men visst känner jag att nåt är i vägen i munnen så att säga. Men trodde liksom det värsta och det är helt ok har ju ingen smärta i munnen liksom och det är ju skönt.

Ska ev till Carina ikväll men får se om jag orkar eftersom jag ska iväg och tvätta bilen.
Orkar inte skriva så mkt mera men jag lever iaf.

Kram

Inga kommentarer: