måndag 9 februari 2009

Helgen är slut och måndagen har tagit vid....

Varför ska alltid helgen då jag är barnledig bara flyga iväg?! Jag hinner aldrig göra nåt för dagarna är alldeles för korta! Men har alltid så himla kul att jag inte heller hinner med att tänka efter vad jag ska göra;) Men det blir ju utgång varje barnledig helg...ajaj...men ack så roligt det är! Jag älskar ju att träffa nya människor tycker inte det finns nåt roligare än det!
I fredags så var ju iaf syster och jag först hemma hos henne sen så skjussa Johan oss till Black horn...och så mötte vi Niklas där och hans vänner...det var trevligt men ack så lite folk, så Marie och jag kännde att vi ville dra vidare eftersom både hon och jag vill ha mkt folk omkring oss. Men det var iaf riktigt roligt att träffa Niklas, han var visst kompis med en kille som kände Fredrik;) Tänk vad världen är liten...och jag som tycker mig känna igen Niklas från nånstans...men den gåtan är ännu olöst! Syster och jag gick iaf vidare och vi prova Wasa...men nej, Marie fick inte komma in SÅ JÄVLA FJANTIGT!!!! Men inga sura miner utan vi gick vidare och hamna tillslut på Harrys, på vägen mellan Wasa och Harrys så mötte vi nån kille som Marie prata med fatta det som om han bara hade bott här i Norrköping en väldigt kort tid...men men.
Väl inne på Harrys var det inte direkt mkt folk men en hel del så att säga;) Hade riktigt roligt och mötte en massa gamla skolvänner sen grundskolan och ännu roligare är att de inte känner igen mig! Men JAG känner igen dem men inte till namnen...prata med Nalle...han hade också skillt sig och hade visst också problem med sitt ex och barn....Varför kan inte alla som väljer att separera fokusera på barnen ist för att se till att bråka med varann....det gör ju faktiskt så att barnen mår sämre för själva skillsmässan är ju jobbig för dem ändo liksom!!!Blir så grymt arg och förbannad!!!! Men men...träffa iaf många roliga människor där inne och hade riktigt roligt. Var väl hemma nån gång vid 3,30 tiden kan jag tro...och sov gott ända fram till 11,30, men kände att det var inte dags att gå upp så det blev ett par panodil och sen somna om och ställde kl på 14,30 eftersom jag var tvungen att hämta min bil och grejer hemma hos syster innan jag åkte ner till mitt gamla jobb för att jobba extra!!! Kämpa mig igenom dessa 3 timmar men det var så roligt för Jadde och Jimmy jobba och en tjej som heter Pernilla. Berndta blev så glad att han nästan börja gråta.
När kl var halv åtta åkte jag rally in till Norrköping igen en snabbis in i min lgh och hämta nya kläder inför Schlager lördagen hemma hos Mattias...slängde ner smink och allt annat som behövs för en tjej för att göra sig redo för ytterligare en kväll på Harrys...Duscha hemma hos Mattias och medans jag gjorde mig redo så laga syster mat åt oss...sen var det bara att börja dricka så vi skulle komma iväg...hade med mig min flaska champange som jag fick utav Vappu när jag fyllde år det var vad jag kunde ge Fredrik som födelsedagspresent, 2 glas champange...vi hade det riktigt trevligt hemma hos Mattias vid 23 eller så så drog vi på oss våra ytterkläder för att sen gå ner till Harrys...trevligt;)
Mötte även Patrik där och det hände nåt konstigt...min syster prata med honom...sen prata jag med honom och då säger han att han inte vill ha nåt förhållande!!! Men HERREGUD!!!! Har jag sagt att jag vill ha ett förhållande med honom?! Vad är detta?! Är som sagt INTE intresserad av nåt förhållande, utan tycker det bara är så sjukt kul att träffa nya människor! Skit i samma...tycker bara det är tråkigt att han ens har haft det i tankarna!!! Så det blev lite fylle tjaffs med syster men som sagt inget jag bryr mig om idag eller igår eftersom jag bara undra vad som sas när inte jag var med eftersom han sa som han gjorde!!! Skit i samma! Synd bara att han tror att han är så speciell!!! Träffa även Broman inne på Harrys och det var ju kul. Vi ska ta en fika idag efter jobbet. Jag kom väl hem vid 3 hugget på natten och sov till kl 14 men hade sån lust att sova mera för fy fan så TRÖTT jag var!!!! Men jag skulle ju hämta Malou i sörping kl 16 så det var ju bara att pallra sig upp och göra sig redo;)

Fredrik kom hit igår kväll då han och Mattias har gjort slut igen...han hade visst sett en massa skit som Mattias hade skrivit på msn till nån kille om honom...men när Mattias ringde mig och sa att jag skulle hälsa Fredrik dittan och dattan sa jag att det tänker jag inte göra utan de får faktiskt klara sina liv själva, det orkar INTE jag bry mig om! Fredrik sov kvar här eftersom det blev snöstrom igår kväll så nu ligger han och snusar så gott i sängen medans Malou har gått till skolan och jag ska alldeles straxt gå till jobbet....BLÄ...har ingen lust liksom men men.

Kram

2 kommentarer:

marlu sa...

hehe läste om din helg, små tjaffset med syrran handlade om att du tyckte att jag åma å kråma mig runt niklas och att vi hänglade, för det hade du ju minsan sett ;)...sen hånglar ju inte jag så ofta på dansgolv å särskillt inte med min syrras killar.. bläääää... nästan knullad på dansgolvet :P.. ha de bra du.. adios

Malin sa...

Varför får jag inte läsa din blogg?