tisdag 10 februari 2009

Känner lycka inombords;)

Tänk att jag faktiskt kan känna mig glad vissa dagar det är så härligt att känna så! Och jag vet att jag faktisk är värd det också!!!
Igår på jobbet satt jag i stort sett och la pussel hela dagen...vilket roligt jobb va?! Plus att jag fakiskt får betalt för att lägga pussel...men ärligt så blir det faktiskt väldigt långtråkigt att lägga pussel en hel dag, jag bara väntar på att få gå hem liksom...idag händer väl inte så mkt mer heller på jobbet liksom:( Men det blir inte roligare än vad man gör det till, har ju trots allt så mkt positiv energi inom mig just nu!

Igår efter jobbet så åkte jag ner til Fräcka fröken på stan och tog en fika med Broman, gud vad vi skratta:) Länge sen jag skratta så mkt satt liksom och skratta i 1,5 timma så när jag åkte hem kände jag nästan att jag hade kramp i kinderna;)
När jag kom hem så satt Fredrik och kolla på tv och Malou framför datorn;) Men fick låna min dator kl 22 på kvällen iaf så jag fick min dos av internet iaf;)
Prata med Peter i telefonen och skratta ännu mera;) Ja tänk vad lite som behövs för att man fakiskt ska känna sig glad!

Läste på Tommys msn att det är husvisning på torsdag...visst är det en bra komunikation vi har?!Blir så trött på detta men som Broman sa att det var först förra året som han och barnens mamma kunde umgås på ett normalt sett vid skolavslutningar och så...så det är väl bara att vänta i 5 år till tills Tommy och jag kan gå på en avslutning ihop...men men, måste ju låta Tommy få läka ut liksom.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt...funderar på och höra med Carina om vi ska komma till henne sen i kväll och ta en fika och hälsa på Hero...sånt som märks.

Kram

Inga kommentarer: