lördag 28 februari 2009

Solig lördag!!!YIPPIEEEEE!!!!!

Vilken underbar lördag känns ju som vår!!! Helt underbart helt enkelt! Har vart ner till Ringarum och hämtat Malou och Miranda, Kl 14,45 ska de gå på bio de ska se BOLT, Malou har pratat om den filmen ett tag nu så det passar ju bra idag när jag bara har de två så passar jag på att ha lite egentid genom att umgås med Mattias så får vi se vad vi hittar på under den tiden. Nere i Ringarum hämta jag även min sterio så skönt att ha det igen och ha lite bättre ljud än på datorn så nu är det bara för mig att bränna ner lite cd skivor;)




Igår tog Meja och jag oss en promenix ner till Biblioteket för att låna barn böcker som hon kan läsa. Passa även på att gå förbi Bromans jobb för att lämna ciggisar åt han och stjäla en puss;) På vägen så klanta jag mig som vanligt...halka och blev blöt i baken, varför händer sånt jämt mig?! Men men...det är ju bara att aceptera att det är sån jag är och jag roade säkert några som passera i bilarna. Sen gick vi även en sväng på stan och handla lite smått och gott. Köpte lite pyssel grejer på Timari så nu ska jag prova att göra en sån där hjärt krans med fjädrar, kommer självklart lägga in bild på den när den är färdig. Meja köpte hobby färg och penslar och folie ägg att pyssla med. Gick även in en sväng på Lagerhaus och hitta en massa roliga små godis grejer...det stod en massa olika grejer på dem så jag la ner dem i skålen som jag gjorde på jobbet härom dagen och ett passande kort på en groda med en prins krona på och skrev några fjuttiga rader och gav det till Broman på kvällen.


Under dagen på stan fick jag ett sms av Broman om att jag skulle komma förbi på vägen hem och få en puss så när vi var på väg hem igen ringde jag självklart upp han och sa att jag gärna kom förbi och hämta den pussen;) Gullgubben alltså!!! Fick skjuss hem av honom från Ektrop och det blev Meja glad över för hon kände sig trött i benen. Hoppa av en snabbis hemma för att sen åka ner till Broman och barnen. Skulle egentligen bara ha vart där ett tag men det sluta med att stanna kvar där....MYSIGT!!!:) Känna hans underbara lena kropp och hans närvaro som ger mig ett sånt lugn som jag inte kan påminna mig om att jag har känt tidigare och om jag har gjort det så är det iaf väldigt länge sen!PUSS!!!!


Här kommer två bilder på mig och Meja från våran promenix igår ner till stan.







Jaha nähe...det är väl dags att ta sig i kragen och göra oss klara för att bege oss ner till bion och så...Ha det bra

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Men Malin, så himla snygg du är! Och Meja...sååå söt!

Malin sa...

Men Sandra, så snäll du är;) Längtar tills 6 juni då vi ska cykla!!!! Kram