fredag 6 februari 2009

Finaly friday

Yes det är FREDAG idag!!! Jobbet känns dock tråkigt som vanligt på fredagar eftersom det är BINGO...men idag kanske det inte kommer så mkt folk eftersom det är snö oväder ute och då kanske de inte orkar ta sig ut! Får ju alltid hoppas på det iaf.

Har just skickat iväg Malou och Meja till skolan det blev många pussar och kramar eftersom de är hos Tommy i helgen. Själv ska jag och Marie gå till Black horn ikväll. Ska bli kul att se hur det stället är, har aldrig vart där som sagt och så ska vi ju träffa Niklas där...trevligt.

Igår var jag ju hos psykologen och hon tyckte som familjerätten i Viken att som Tommy beter sig så är det inget bra för barnen, känns skönt att veta att jag faktiskt inte är dum. Hon tyckte också att jag faktiskt kunde vända mig till familjerätten här i Norrköping för att kunna rätta ut problemen med Tommy, vi får se hur jag gör. Hon tyckte också att det var dumt att jag inte tagit husgeråd och så eftersom det är dyrt att köpa allt och jag sa ja...Känner att jag inte orkar liksom men det är ju för barnens skull också...Vi får se när jag orkar ta tag i det. Just nu orkar jag knappt ringa till tandläkaren och avboka en tid, men jag måste....

Var en snabbis till Hageby igår och inhandla helgens dryck, öl blir det;) och så har jag ju en flaska champange som jag fått utav Vappu. Så jag klarar väl denna helg med;) Idag fyller ju Fredrik år, men vi ska fira imorgon eftersom han är i Linköping hos sina föräldrar och sin dotter och jag kan ju inte ringa och gratta honom heller eftersom hans mobil blev stulen:(

Gud vad jag vill att allt ska ordna sig NU!!! Orkar inte med att ständigt gå och oroa mig för denna förbannande ekonomi!!! Blir så trött!!! Min bror skulle ringa mig sen i em när han har pratat med bilhandlare och så. Snart känner jag att jag kör in i en bergvägg!!!!

Fy vilken tråkig människa jag är nu som bara klagar men jag måste ju skriva av mig någonstans.

Kram

2 kommentarer:

millemoll sa...

Hej Malin!
Kolla in detta om det kan vara något för dig kanske?? ..http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/separerar/underhallstod/



Inkomstprövat underhållsstöd vid växelvis boende
Om barnet bor växelvis ungefär lika mycket hos er, kan ni få underhållsstöd vid växelvis boende. Det betalas ut till båda föräldrarna.

Ni söker underhållsstöd vid växelvis boende var för sig. Ersättningens storlek beror på era respektive inkomster. Ni behöver inte betala tillbaka något till Försäkringskassan om ni har underhållsstöd vid

Malin sa...

Hej! Jag har redan fått det bevlijat men tack ändo för tipset darling. Puss