måndag 16 februari 2009

Vaknar med glädje

Gud så underbart...kan inte sluta att bli avundsjuk på mig själv!!! För ack så härligt detta är!!! Nyper mig i armen om och om igen och inser att det faktiskt är sanning, jag är vaken, jag lever det är ingen dröm! Jag har faktiskt träffat en helt sjukt underbar man!!! Vad är det för fel...när kommer det?! Ju mer vi lär känna varann dessto mer inser jag att vi tycker så lika om mångt och mycke liksom, det är helt konstigt!!! Plus att han överöser mig med så vackra ord och komplimanger hela tiden att jag faktiskt inte kan fatta att det är MIG han pratar till!!! Jag är ju liksom bara jag...en 32 årig tjej som känner sig som en fjantig fjortis just här och nu!!! Nästan så jag skickar en lapp snart där det står vill du ha chans på mig? Svara Ja eller Nej...;) Det är helt enkelt för underbart!!!

Igår kom Mattias och Fredrik hit och vi laga mat tillsamans...nåt väldigt konstigt...jag ringde till dem tidigare på dagen men då var de inte hemma för jag skulle höra om de ville komma och äta köttfärslimpa med oss...och när de dyker upp här hemma så säger de "Malin, vi tänkte att vi kunde äta mat tillsamans och vi är så sugna på köttfärslimpa"...jag fick nästan panik, vad är detta?! Jag som äter köttfärslimpa typ 1 gång om året och här i lgh har jag aldrig lagat nåt mer än tacos paj...så jag får väl kalla det nån sorts telepati;) Och ack så gott det blev! Vi blev alla 3 stora barn så trötta att vi gick och vila på maten;) Mattias och Fredrik somna typ direkt men jag kunde inte så jag låg och smsa med Broman;) Vilka underbara sms han kan skriva alltså;)
Efter ett tag ringde Broman och så bestämde vi att jag skulle komma ner till honom och hämta mina blommor. Åkte ner vid 17 tiden och Miranda följde med. Vi satte oss och tog en fika sen vill Miranda kolla på Svampbob fyrkant...vi satt kvar och prata lite mera och sen kom Miranda och sa att hon ville att vi skulle sitta hos henne. Så vi gick in i vardagsrummet och satte oss i hans sjukt underbart sköna soffor...Miranda ville åka hem...men det ville inte jag och inte Broman heller...så de satte på nån film åt henne och vi kunde prata vidare och jag bara myste utav hans närhet...det sluta med att vi iaf satt och typ myste, han höll om mina axlar och jag höll på hans underbara muskulösa lår;) När filmen var slut så börja Mia och Klara på svt 1 så jag var tvungen att bara vara kvar det programmet...när det tog slut sa Miranda mamma nu åker vi hem och jag sa...ja...och då såg hon ju att vi höll om varann så hon säger "ok, ni får väl kramas lite till" Vilken gullunge va?! Men som sagt denna underbara stund var ju tvungen att lida mot sitt slut så sa puss och hej till Broman och hans son Anton. När Miranda och jag sätter oss i bilen säger hon "mamma visst var jag snäll som sa att ni fick kramas lite till" Är hon inte för charmig?!
Jag längtar så tills på lördag, då ska jag och Broman vara ensamna...mysigt! Men har bestämt mig för att inte gå hela vägen så att säga...inte än iaf! Utan vill bara få vara med honom och mysa och gosa och lära känna honom ännu mera! Lääängtar så!!!!

På fredag ska jag antagligen gå ut med Nina det ska bli riktigt kuligt!!! Hon skulle höra av sig när hon fått barnvakt. Antar att Fredrik och Mattias hakar, det brukar de ju göra och det är ju bara roligt.
Idag händer inte så mkt ska liksom bara jobba och sen hem och typ inte göra nåt men känner att jag har så enormt mkt enegri som jag inte vet vart jag ska göra av;)


Underbara blommorna från Broman:)

Kram

Inga kommentarer: