onsdag 11 februari 2009

Så härligt............

.........vad härligt det är att faktiskt känna sig glad för en gångs skull!!! Mår riktigt underbart härligt bra just idag!!! Känner glädje!!! Vet att jag faktiskt är värd att känna det också.

Igår på jobbet satt jag och la pussel...ovanligt?! NEJ!!! Drömmer nog snart om pussel, fick en massa härliga sms så tiden igår på jobbet gick ändo fort!
När jag kom hem så städa jag av här hemma, Malou var och lekte med en kompis och Fredrik satt vid datorn;)
Sen gick Fredrik och jag ner till Ica och så spela vi på V75 men tyvärr inga miljoner där inte:(
När vi kom tillbaka så laga Fredrik mat åt oss och jag la in min bil på blocket...måste bli av med bil fan snart!!! Annars går jag nog under!!! Hatar denna bil då jag inte har råd med den eftersom den inte ingick i min budget när jag räkna på om jag skulle klara mig ekonomiskt om jag skillde mig från Tommy...grr!!!

Malou blev ledsen igår eftersom hon fick reda på att hon inte fick vara med på frita nästa torsdag när de skulle gå och skjuta på skyttebanan...så jag besluta mig för att inte ta semester då utan endast fredagen så jag ringde tyvärr Tommy nu i morse och bad honom säga till på dagis att Miranda kommer nästa torsdag och då börjar han härja direkt!!! Att jag hade sagt att jag skulle vara med alla tre hela veckan och ha ledigt!!! Men det har jag ALDRIG sagt!!! Sa sist på familjerätten att jag kunde ha alla tre tjejerna nästa vecka pga att det var sportlov och att jag skulle vara ledig torsdag och fredag och nu har han fått för sig att jag sa att jag skulle vara hemma hela veckan!!! Så jag ska ringa till Anne på familjerätten idag och prata med henne...Tommy beter sig som ett jävla as rent ut sagt han får så gärna försöka såra mig eller vad det nu är han är ute efter men tyvärr kommer han ingenstan med det men när han sitter och skriker och säger saker om mig och till mig när Meja och Miranda sitter brevid i bilen, ja, då går gränsen!!! Han är så ooooootroligt larvig och bitter att jag inte vet vart jag ska göra av min ilska! Därför känner jag att jag måste ringa och prata med familjerätten. Han ska ju på ensam samtal där i nästa vecka!

Prata med Broman igår i 2,5 timmar...och gud vad jag skrattar...han bjuder verkligen på sig själv tycker det är så härligt med såna människor;) Tusen tack för att han har kommit in i mitt liv och bjuder på härliga samtal;)

Idag kommer medborgarskolan till oss på jobbet så vi ska måla och decopaga olika saker ska bli riktigt roligt! I eftermiddag händer väl typ inget som vanligt men man vet ju aldrig;)

Kram

Inga kommentarer: