lördag 31 januari 2009

Lördag morgon

Så var det lördag....fredagen gick smidigt fram...jobb, samtal på dagis, tvättstuga! En kompis till Malou från hennes nya klass sov över här och så prata jag med Jessica i telefonen...och då kl 21,15 ringer det på dörren...Det var en granne som bor över mig! Hon sa att nu hade de fått nog! Att hon och de under mig hade pratat ihop sig och var så trötta på att höra ungarnas spring på nätterna...de påstår att barnen är uppe kl 2 på natten mitt i veckan och på söndagar!!! Men fatta!!! Hon sa att de under mig var helt förtvivlade för de barnen gick i skolan och kunde inte sova eftersom vi levde sånt liv mitt i natten! Men herregud!!!Vi är väl för fan inte uppe kl 2 mitt iveckan! För den delen är jag aldrig uppe kl 2! Är jag det så är jag på krogen! Och kommer då hem vid 4-5 hugget liksom och jag ställer mig inte och hoppar!!!! Ska ringa mitt hyresbolag på måndag! Blir så trött på hur folk kan säga så! Vi går ju för fan upp kl 6 på morgonen så jag kan väl för sjutton inte låta de vara uppe kl 2!!! Blir så förbannad på detta! Nu törs vi knappt gå här i lgh! Usch vad detta tar energi utav mig ska ni veta!

Nu bakar jag bullar har degen på jäsning...och så kommer Berndt vid 12 och sen kommer syster, bror mm

Fredrik ringde förut och de hade äntligen kommit hem, men blivit bestulna på en massa saker i gran canaria...stakars dem!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: