torsdag 8 januari 2009

måndag

Första dagen för tjejerna i sin nya skola...och det börja med att vi kom försent! Men det går nog bra ändo...
Ja ni vet inte vad jag ska säga....mitt liv blir bara konstigare och konstigare! Men nu får denna Anders historia snart vara över, vilken jävla jubel idiot han är!!! Han har ljugit hela tiden! Spelat på mina känsolor på samma sätt som han har gjort med hans såkallade ex tjej! Har iaf pratat med henne flera gånger och jag tycker hon verkar vara väldigt trevlig tycker så fruktansvärt synd om henne som har gått på hans vidriga lögner under så många år! Jag hoppas för hennes egna skull att hon verkligen inte går på hans spel ytterligare än gång. Anders är för mig den största MESEN jag någonsin har mött! Han är en lögn hela han, fattar verkligen inte att han klarar av att se sig själv i spegeln, att han är så DUM i huvudet som ens tror att jag går på hans konstiga och fjantiga lögner!!! Han måste tro att alla människor i världen är så dumma i huvudet eftersom han fortsätter att ljuga! Han har tom sagt till R under 10 års tid att han har suttit inne! FATTA VILKEN IDOIT! Kan inte säga mer än att jag är så glad att jag äntligen har insett vilken jävla idiot han är, att jag faktiskt är värd en kille som är ärlig och trogen.
När jag prata med R i telefonen så våga han inte ljuga för henne längre om vissa saker...men endel fortsatte han att försöka ljuga för henne. Men som sagt det är inte mitt problem jag vet ju vad han har sagt till mig under denna tid och även om han har hittat på det så är det ändo så vidrigt hur man kan behandla en annan människa som han idag säger att han älskar! Han vet inte ens vad ordet älska betyder!!! Nästa torsdag får jag iaf mina pengar sen tänker jag aldrig mer ha nåt med han att göra för han kan stå där ensamen kvar och se hur världen kan vara! Synd bara att jag än känner för honom men nu är det ett sånt starkt HAT emot honom vill verkligen att jag ska kunna vakna upp ur drömmen och fatta att inget utav detta är sant!
Hoppas verkligen att R vill träffa mig för en fika för jag känner att jag behöver träffa henne för att verkligen förstå att det Anders har sagt om henne inte stämmer och så. Plus att jag kan ju bara tänka mig hur hon har det efter att ha blivit bedragen under 10 år medans jag bara har haft honom i mitt liv under snart 3 vidriga månader!!!!!
Denna patetiska kille har grova problem som han verkligen behöver ta tag i...han har ju liksom fortsatt att ljuga om att han gått och tagit antabus! FATTA! Kan man inte ens säga det som är sant så kan han ju för fan enbart ta och DRA ÅT HELVETE! dvs där han redan är!
Fatta att han har sagt samma saker till mig som till R!!! Om att skaffa egen lgh så vi kan sakta upp och börja dejta ist...nu vet jag ju varför för han ville fortsätta att ha minst 2 tjejer på samma gång! Fatta hur han beter sig!!! Jag som dela med mig uav hela mitt liv till honom eftersom han lova mig att han hade ändrats! Vilket inte stämmer!!!
Anders pappa ringde till mig igår kväll för Anders våga inte ringa mig själv för han hade sagt att han var rädd för mig! Jag kunde inte annat än att skratta! Rädd för mig?! Ja, jag förstår faktiskt varför han är rädd för mig eftersom jag är anledningen till att han är tvungen att ta tag i sitt liv att människor runt omkring honom har fått reda på alla hans lögner under så många år, eller rättare sagt hela hans liv! Jag sa åt hans pappa efter att han skulle hälsa till Anders att jag verkligen hoppas att han tar tag i sitt liv och att jag verkligen han kommer bli bra. Jag tycker ju att han ska försöka våga vara ärlig, men det kommer han aldrig kunna, det vet jag, men det är som sagt inte mitt problem det är hans denna tragiska människa som har förstört så mkt för mig och min familj! Men det får jag ta och lösa sen när det värsta i mina känslor över denna situation har lagt sig! För jag känner mig så vidrig, äcklig och lurad över att jag ens har gått på detta EN GÅNG TILL!!! Längtar till den dagen då jag inte känner HAT till Anders längre det är ju först då jag inte har några känslor för honom, utan då blir det som jag känner för Tommy idags läget liksom han är liksom pappa till mina barn, inte mer liksom.

Idag ska jag äntligen till min psykolog igen...ska bli så skönt att ta upp allt som har snurrat i mitt huvud under hela december månad!
Uppdaterar mera senare ska iväg nu.

Inga kommentarer: