onsdag 7 januari 2009

Så jävla skönt det känns i mitt hjärta nu!

Ja ni underbara vänner jag har ju levt ett väääääääldigt turbulet liv senaste tiden...känslor som har åkt världens största berg och dalbana!!! Jag kan väl inte påstå att jag mår toppen direkt men jag har iaf gjort nåt som känns väääääälidigt bra inombords!
Igår kväll så prata jag med Anders ang tvspel och så...men det börja med att han inte svara i telefonen och då sa jag till Fredrik " när han inte svarar så är han hemma hos Rosie och han ringer upp när han går ut med hundarna"....ja vad tror ni?! Jag prata med honom och fråga vart han bodde nu och så och han sa "hos olika kompisar, Kim, Pelle och så nån mer"...jag fick bara ur mig "varför fortsätter du att ljuga för mig?!" Han bara "nej, jag ljuger inte!" Han är så totalt störd att han tror sig själv! Men men...iaf så kände jag att han ska fan i mig inte tro att han ska komma undan med detta längre!!! Han är för fan 32 år och måste ta och lära sig att ta ansvar över sina handlingar! Så jag skicka ett sms till honom där det stod
Att du ens orkar ljuga för mig! Bara så fruktansvärt tragiskt att du orkar se dig själv i spegeln! Tänk vad internet är bra för att få veta sanningen om människor! Tycker synd om R att hon inte tror att hon är värd en människa som kan hålla henne trogen utan att du måste knulla med hennes sk kompisar och andra tjejer och att du har bott hos mig under erat sk uppehåll! Jag tänker inte vara snäll mer eftersom du har pratat så illa om henne så måste hon få veta vad du håller på med!
Japp detta sms skicka jag till honom och R....och jag menar faktiskt varenda ord! Jag är absolut inte avundsjuk på henne som hade honom hemma hos sig, detta känns bara så jävla underbart! För han har förstört så mkt i mitt liv på denna korta period genom sina tragiska lögner och jag har insett att han är inget annat än en stor lögn så stor han är!
R skicka tillbaka ett sms där det stod Kan jag ringa dig? Självklart svara jag Ja Så hon ringde...och vi prata ett bra tag, tycker så synd om tjejen att hon har vart med honom under snart 10 år och han har behandlat henne som ett ruttet russin!!! Hon sa att Anders var där, men höll på att packa ihop sina grejer och sen gick han...herregud han är så rädd för att ta konsekvenserna över vad han gör, han hade sagt att jag var psyk störd skärde mig i armarna men vad gör det eftersom jag vet sanningen och kan stå för den medans han inte kan det och andra hårda och elaka ord...men som sagt...JAG LJUGER JU INTE OCH VET SANNINGEN så det är ju inget jag tar åt mig av! Berätta för henne om allt som har hänt sen Anders och jag började ses igen och fram tills förra veckan då jag slängde ut honom efter att ha kommit på honom att vara hos henne när han hade sagt att han var hundvakt åt P!!! Jag tycker så synd om henne hoppas innerligt att hon fattar att han har ljugit för henne så mkt och vart så mkt otrogen att hon inser att hon faktiskt kan få nån bättre! Anders hade sagt att han och jag bara hade bott i ihop i 2 veckor och att vi hade olika sovrum! HALLÅ!!! Att tv, tvspel och telefon var hans faster som hade köpt...ja ni...att jag ens orkar bry mig men nu känns det så underbart i mig! Han hade sagt att vi inte hade haft sex...och ja...vad ska jag säga om det?! Men det är så mkt mer men orkar inte ens ta upp det här för jag tycker bara att allt i Anders liv är så jävla FJANTIGT!!! Men det känns iaf väldigt skönt att jag nu känner att jag kan gå vidare. Tycker dock bara så synd om R, hoppas verkligen hon står på sig nu och inte går på Anders lögner! Han hade kommit till henne efter nyår och sagt att han älska henne och ville flytta in igen och så...men jag sa till henne att han har ju bara panik för att han inte har nånstans att bo längre eftersom hans pappa vägrar stå för kontrakt på lgh åt honom! JÄVLA PATETISKA MÄNNISKA!!!! Och även jag har gått på hans äckliga lögner plus att jag drog in barnen i detta, men som sagt Anders sa ju att han ville detta! Och jag var dum och blåögd som gick på det! Men nu kan han dra så långt bort från mitt liv att jag aldrig mer och jag menar aldrig mer vill se han! En falsk människa som han gör inget annat än ljuger, och jag vet ju att jag är värd mer än så! Plus att mina barn är värda mkt mera också!!! Jag måste dock bara få lite pengar ifrån honom...pga att jag faktiskt sålde tvn igår! Så nu är det bara 4000 kvar att betala och jag skrev till han att han iaf kunde betala hälften efter vad han har ställt till med! Han kommer inte slippa undan på det! Som tur är har jag ju iaf bra kontakt med hans pappa, så det är ju bara för mig att berätta för honom hur det ligger till!
SÅ SKÖNT!!!

Igår var jag iaf med tjejerna till Catherine i Björkvik, det var rikigt trevligt och tjejerna lekte. Vi åt och fikade, smarrigt! Vid 16 hugget åkte vi hemåt igen eftersom han som ville ha tvn skulle komma och hämta den. När vi kom hem så hämta vi först upp Fredrik då jag inte ville vara ensam i lgh när tv köparen kom...så han stanna kvar här över natten och han ligger och sussar så gott i soffan nu;)
Idag ska vi ner till Jessica i Gusum men Malou ska stanna kvar i sörping hos Elvira får se om Meja kanske gör det också...Tilda och Alva kommer hit sen för Marie hade glömt bort att dagis var stängt idag.

FAN VAD SKÖNT DET KÄNNS ATT VARA ÄRLIG! Nu vet jag ju varför Anders och jag mötte varann på Drottning gatan i oktober...Jo för att jag faktiskt skulle se till att han sluta följa sitt eländig spår som han har gått i under 32 år! Synd bara att han skulle förstöra så mkt för mig...men jag lär mig också utav det! Jag blir starkare!

1 kommentar:

Alexandra sa...

ÅHHH Malin! Nu blev jag riktigt jävla glad för din skull! Så bra gjort och så skönt att se att du inser att han inte är värd att lägga så mkt energi på. Hoppas att R också inser vilken patetisk idiot han är. Och Malin, kom ihåg att det han gjorde emot dig inte var något du kunde veta i förväg... du trodde på honom och du kunde inte veta vilken idot han är. Men nu vet du Malin och kanske fanns det en annan anledning till att du träffade honom... att du faktiskt en gång för alla ska glömma honom, att du en gång för alla ska förstå att han inte är något att ha. Nu ligger framtiden framför dig vännen, nu kan det bara bli bättre!

Många kramar från mig!