torsdag 22 januari 2009

Snart Fredag!!!

Snart är det fakistk fredag!!!!Så fruktansvärt underbart!!! Vill att det ska bli så kul i helgen...fredag blir det utgång med syster och på lördag ska jag ju ha fest här och sen gå ut! Så det blir en helg i snurrens tecken så att säga;) Men ack så roligt.
Tråkigt bara att Mattias och Fredrik ska åka utomlands så att de inte kan komma:( Men jag unnar de verkligen en en vecka i solen, får se om båda kommer hem eller om de slår ihjäl varann...

Inatt var det första natten sen december som jag sov utan att ta sömntabletter...natten har ju gått relativ bra har ju sovit iaf...men vakan halv sex utav mig själv. Får se hur dagen blir om jag liksom kommer vara lika trött som jag har vart sista tiden. Min magkatarr är vidrig just nu, får springa på toan hela tiden och tarmarna låter som en jordbävning och det gör så ont! Plus att jag typ är hungrig hela tiden!!! Vidrigt är det!

Idag är det psykolog besök som står på schemat, ska höra med Malou och Meja om de vill vara kvar på frita så länge eller om de ska gå hem vid 15 tiden som vanligt. De börjar ju komma in sig här i Norrköping och Meja har blivit en "stadsunge" väldigt snabbt så att säga. Malou ville ev leka med nån kompis från klassen idag, det skulle ju vara roligt för henne. Får se vad de bestämmer under dagen.
Här är en bild på mitt nyklippta hår;)



Och så en på mig denna morgon

Måste bara tillägga att fan vad snygg Marcus Öhrn är...sitter och lyssnar på honom nu och jag har lust att tjuta när jag tänker på honom fan jag skulle så gärna vilja han honom mellan två vita;)

Kram

Inga kommentarer: