måndag 12 januari 2009

Måndag morgon den bittra verkligheten är här igen:(

Ja ni så var det måndag....avskyr verkligen dessa dagar...plus att idag känns det ännu jobbigare eftersom jag inte har jobbat på så lääääänge...men mina psykologer tyckte att det bästa nog vore för mig att återgå till mina rutiner för att snabbare komma tillbaka...Fan vad allt har vart snurrigt den senaste tiden, finns inte ens några ord till det! Jag tycker bara att det är så jobbigt att jag känner sånt starkt hat för Anders! Det tar ju nåt enormt mkt av min energi som jag egentligen ska ge mig och mina barn. Men Anders har sårat mig och min självkänsla nåt så enormt! Plus att i mina ögon är en sån VIDRIG människa att jag skulle vilja strypa honom långsamt eller nåt bara så han kan få lida. Han är en sån jävla falsk människa som jag aldrig tidigare stött på! Längtar så tills den dagen kommer då jag inte känner hat längre, vill verkligen aldrig mer se honom i hela mitt liv! Jag vet att han aldrig kommer ändra sig, för det krävs ett sånt arbete för han och han är inte redo för det, eftersom han fortsätter och ljuga vidare i samma gamla spår. Tycker bara så synd om hans föräldrar som kommer vara tvungna att ta hand om ett litet barn resten av sitt liv. Till och med Miranda på 5 år fattar att Anders är knäpp! Malou tycker inte om han heller iof gjorde hon nog aldrig det eftersom han kom in i bilden direkt efter Tommy, men nu är hon så arg och ledsen på Anders för att han har ljugit och sårat mig. Malou är så klok, min underbara Malou.*PUSS*
Iaf så prata jag lite med R igår via msn....tycker verkligen synd om henne som inte har modet att gå ifrån Anders...hoppas verkligen att hon klarar av det. Hon är inte värd nåt sånt stinkande som Anders! Önskar henne lycka till, då det är hennes problem och inte mitt.

Helgen som har vart har vart så rolig!!! Det blev Wasa både fredag och lördag....På fredagen var vi hemma hos mig och sjöng lite sing star. Det var jag, syster, Fredrik och Mattias. Marie och jag prata med en massa olika kill kompisar i telefonen och spela varann...det är så sjukt roligt när vi gör så;) Väl inne på Wasa så roa vi oss, träffa på en drös olika människor. Träffa två bögar som jag blev helt kär i, de var så snälla och goa. Fredagens look;)

På lördagen så kändes mitt huvud som en ballong! Men jag tog mig i kragen och så mötte jag Mattias och Peter för att åka och lämna tillbaka en madrass på Jysk, passa på att handla lite på City gross sen kände jag hur jag höll på att dö utav hunger så vi åkte till Coop och åt...så GOTT! Min mage skrek verkligen! Sen hem igen...satte mig framför dator och gjorde mina "måsten";) Hoppa sen i duschen och gjorde mig klar för en ny partaj kväll på Wasa med Fredrik. Vi var hemma hos Mattias innan. Fredrik och jag gick vid 23 tiden och hörde då att Mattias grannar hade fest så jag och Fredrik kliver in i lgh och hälsar;) De blev så överraskade;) Drog vidare till Olerys och tog en öl...för att sen fortsätta vår kvälls promenad till Wasa;) Jag hade så fruktansvärt roligt denna lördag! Fredrik och jag dansa så mkt och drack så mkt! Pga att han vann så mkt pengar hela tiden!!! Träffa ett antal snyggingar där inne. Plus en charmis som var här på fest på juldagen...gud så gosig han är och så många snygga tatueringar att jag bilr tokig;) Vi gosa iaf och hade det så sjukt kul! Han har en dotter varannan vecka....och är en lammkotlett så att säga;)28 år men inne på sitt 29:de
Träffa en rad av olika killar men alla är så unga!!! Typ i 22 års åldern!!! Fatta!! Jag är ju en gamal tant för dem! Men som sagt Man lever bara en gång och den gången är NU!!!
Och lördagens look;)

Denna vecka är Miranda med mig så vi får en egen vecka att mysa ihop...så självklart sov hon i min säng i natt, den lilla knubbsälen;) Idag är det som sagt dags för dagis och jobb igen i eftermiddag vet jag inte vad vi ska göra...typ inget.

Inga kommentarer: