fredag 2 januari 2009

JOBB...BLÄÄÄ

Idag ska jag jobba, har ju inte jobbat sen dagen före julafton! Har absolut ingen som helst lust med att jobba idag...men jag får försöka bita ihop och gilla läget!

Inatt har jag sovit själv för första gången i denna lgh och det har gått bra, Jessica var ju här till typ 21,30 sen prata jag med Catrine sen hoppa jag i sängen och vaka vid halv sju tiden och tyckte det var dags att gå upp. Men ack jävla jobb ångest!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra eller ikväll menar jag...har ingen lust att sitta själv här hemma och glo!

Jag vill bara sitta och gosa med Anders JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!! Blir så galen på mina känslor för honom!!!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och håller tummarna att du får ordning på ditt liv och ditt mående..
Hoppas att dina känslor kanske svalnar för föremålet som upptar din energi för tillfället...

Visst är det väl lagen om all j-vlighet att man alltid vill ha et som är mest oåtkomligt... :-(