fredag 16 januari 2009

Fredag och snart ledig

Snart är det ett par lediga dagar från jobb...känns bra för detta kommer bli en lugn helg iom att jag kommer ha alla 3 tjejer hemma...både skönt och ångest...Inatt ska även Linn och Louise komma hit och sova över, Malou och Mejas kompisar från Ringarum. Det är ju roligt för dem och så kommer Mattias och Peter hit i kväll och ska hjälpa mig med att ställa in kanaler på tvn och fixa min web cam eftersom den inte fungerar och den är ju ny inköpt liksom men det är ju tröga jag som inte fattar hur man installerar grejer, själv tycker jag bara att man ska sätta in kabeln och så fungerar allt...men tyvärr funkar det ju inte så!

Igår var jag iväg till pyskolgogen och det är så skönt att prata med henne nu för nu behöver jag verkligen detta stöd! Hon börja fatta mera varför jag tycker om att vara med Anders...men alltså jag tycker INTE om att vara med honom nu...men allt som har hänt under november och december liksom. Hon sa att han har verkligen en störning och det förstår jag hon sa även att han antagligen inte har en endaste känsla inom sig och det håller jag helt och hållet med om! Fredrik hade mött Anders igår i Hageby...han jobba tydligen med en kompis till Fredrik och Anders hade inte ens hälsat på Fredrik utan gått vidare och ställt sig några meter längre bort och väntat på sin kompis! Varför hälsar han inte på Fredrik?! Ja ni...den sk kille är 32 år men beter sig mer som 5! Eller inte...Miranda är modigare än honom! Hon törs iaf säga vad hon tycker och tänker.


Imorgon kommer min bror och hans tjej och barn hit på kvällen och äter och umgås med oss 4 tjejer på Vilbergsgatan, ska bli kul. Det är inte så ofta som jag träffar min älskade lillebror med familj. Det är synd tycker jag nu bor vi tom i samma stad men vi jobbar ju så dagarna går ju.

Igår efter pyskologen så åkte jag och hämta Mattias och Miranda så åkte vi till Jysk för att hämta en madrass som Mattias beställt, vi hitta även tatueringar;) Ska tatta mig nästa lördag när jag ska ha min födelsedagsfest;) Miranda tatuera sig direkt igår när vi kom hem...Hitta även gardiner för 25 kr till Miranda och Mejas rum, lagom pris för mig.

Bestämde även mig för att ha min födelsedags fest nästa lördag, så om det är nån som vill komma utav er som läser, hör av er för du/ni är mer än välkommna!

Ha en bra dag själv ska jag försöka att andas mig igenom denna dag också.
Kram

Inga kommentarer: