tisdag 20 januari 2009

Klipp time!

Idag efter jobbet bär det av till frisören för mig och Malou kan bara säga ÄNTLIGEN!!!! Det ska bli så fruktansvärt skönt att äntligen kunna göra iordning håret igen just nu är det toffs som gäller...och tycker inte om det, för jag får huvudvärk!
Har en himmelsk värk i hals och öron...men det skiter jag i för jag måste jobba då jag inte har råd att vara sjuk mera! Denna månad kommer inte att gå ihop överhuvud taget så det innebär ångest över ekonomin också. Jag fyller ju snart och det är bara att hoppas att jag lyckas hova in lite pengar då;)

På lördag ska jag ju ha "vuxen" fest så att säga...för att nästa helg efter det ha "barn" kalas;) Det är så skönt att få ha denna ledig helg så jag bara kan få vara vuxen och singel inte behöva ta hänsyn och spela duktig;) Igår ringde Jessica och sa att hon troligen skulle komma! Jag blir verkligen så glad om hon gör det! Det är ju väldigt sällan som hon går ut, visst fattar jag henne eftersom hon är lyckligt gift och så men hon är verkligen värd att gå ut och roa sig ibland också! Hoppas verkligen att hon kommer!!!

Igår var Fredrik här på em...vi satt och prata och åt varma mackor, vid 21,30 gick han hem och jag valde att hoppa ner i sängen då min hals är så ond. Prata med Niklas i tele och vi ska antaglien ta en fika på torsdag kväll, han verka trevlig iaf och vänner kan man ju aldrig ha för många av så att säga.

Kram

Inga kommentarer: