lördag 3 januari 2009

Jag skriker utav sorg!!!!

Har SÅ ont i mitt hjärta!!!! Det gör så fruktansvärt ont!!!! Jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar helt enkelt inte mer!!! Jag är så fruktansvärt ledsen!!!! Fan vad det gör ont! Vill inte ha så här ont i mig!!! Vill bara försvinna här ifrån och det NU!!!! Jag är så sårad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!!
Låten du hör i bakgrunden är helt och hållet till Anders....skulle lika gärna kunna vara jag som har skrivit den men så är det inte.

Igår var jag ute med Fredrik och Mattias, vi tog en sväng till Wasa...hade jätte kul och träffa en massa olika roliga människor. Träffa även Anders kompisar och jag berätta för dem om Anders lögn!!! Larvig kanske men jag måste såra honom minst lika mkt som han har förstört MITT liv! Fick nummret av nån snygg kille som trösta mig och var så snäll ska ringa honom och ta en fika och be honom om råd att ta mig vidare i livet...men fasiken vad ont det gör!!! Hela jag bara skakar utav sorg!!!! Kan inget annat än tjuta hela tiden! Idag har jag bara tagit 2 tabletter iaf...kan inte stå ut med denna vidriga känsla! Jag saknar Anders så mkt!!!! Och det är det som gör så förbaskat ONT!!!!

Anders har iaf vart här idag, så vi har pratat...fick lite svar så det känns väl lite bättre iaf, nu vet jag att han inte lekte med mig och ville inte såra mig utan att hans önskan var att det skulle fungera från början. Men nu är det dags för honom att ta tag i sitt liv och ordna till det...han har börjat på beroende enheten och tar antabus, och ska få börja träffa nån kurator eller så men det är kö så han får vänta. Först skrek han på mig...men jag sa till han att det fungerar inte på mig! Så han lugna ner sig och vi prata, han tyckte det var jobbigt, eftersom jag visar mina känslor och säger rakt ut vad jag känner! Inget jag döljer liksom. Han fick ångest här och jag fortsatte att prata med honom...sa att jag verkligen tycker om honom och att jag hatar att jag älskar honom för det gör så ont i mig! Han sa flera gånger att han verkligen var ledsen för att han har sårat mig så mkt och jag fick 2 underbara kramar utav honom...han är så underbar att hålla om, jag vill bara få hålla om honom hela tiden! Varför kan han inte fatta hur mkt jag älskar honom och bryr mig även fast han har betett sig som han har gjort mot mig?! Han såg ju även hur mina armar ser ut och sa att jag inte ska skära mig för det hjälper inte...men jag sa att det gör det visst! För då får jag iaf ont nån annan stans!
Varför kan inte mina tårar ta slut?! Jag orkar inte må dåligt mera!!! Orkar inte! FANFANFANFANFANFANFANFAN!!!!NÄR SKA LIDANDET TA SLUT?! SNÄLLA KAN NÅN HJÄLPA MIG NU!!! JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN, JAG VILL HA HJÄLP NU!!!!

Ett utav mina andra problem så att säga...barnen...har löst sig, Tommy går med på att de ska stå skrivna här!!! Så de ska börja skolan här i Norrköping på torsdag...har ju sagt upp lgh och vet varken ut eller in, vill flytta här i från då jag mår så fruktansvärt dåligt här! Jag tänker ju bara på Anders hela tiden, väntar liksom på att han ska ringa på dörren, sitta i soffan, ligga i sängen och hålla om kudden...ja alla såna där småsaker. Jag hatar verkligen att vara här!!!
Nu är tjejerna här iaf, ska väl vara här tills på fredag...sen vet jag inte riktigt. Vi får se känner att jag är så totalt utmattad och ledsen att jag orkar inte riktigt med detta problem liksom.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Malin, jag förstår att du mår dåligt, att du är ledsen och att du är sårad... men RYCK upp dig nu! Du måste välja nu Malin, välj livet!!! Du måste välja att leva för din skull och för dina barns skull. Anders får dig att må dåligt, bryt med honom ett tag och försök hitta DITT liv... lev DITT liv tillsammans med barnen! Jag vet att du förmodligen inte tycker om att läsa det här, men gör som du tänkte från början... hitta dig själv, se till att hamna på fötter igen och se till så att dina tre underbara tjejer får tillbaka sin glada mamma. Jag skriver det här och menar det här för att jag verkligen bryr mig om dig och det vet du! Du kommer att fixa det här! MÅnga kramar från Sandra