onsdag 21 januari 2009

2 nyklippta Nilssons brudar

Igår efter jobbet var det äntligen dags att gå och klippa mig...så skönt att äntligen få av håret igen. Malou klippte sig oxå och min "lilla" tjej klippte sig som en liten tonåring...ja ni vad åren går, men hon ville dock inte klippa av längden på håret så det är fortfarande långt men uppklippt på sidorna.
När vi kom hem så kom Carina hit och hämta min gamla tv, skönt att bli av med den från förådet iaf.
Sen kom Fredrik hit och lekte med mig;) Annars så hände inte så mkt igår...

Idag blir det städ och tvättning på schemat efter jobb och skola...visst har jag ett roligt liv, men vem sjutton har sagt att livet ska vara roligt?!

Blir så trött på en kille som håller på och ringer och smsar och msnar hela tiden, han bara skirver hur söt och så jag är men jag känner att det har blivit för mkt! Vi har inte ens träffats men som han beter sig så verkar han tro att vi redan är ett par! Men som jag känner nu vill jag inte ens träffa honom...tycker mest att han är obehaglig nu. Ok att man kan tycka nån ser bra ut men som han håller på så är det faktiskt lite för mkt!!!!

Annars så längtar jag tills helgen då det blir utgång och fest! Det är ju så kul i rulans;) På fredagen blir det utgång med Syster och på lördag har jag ju födelsedagsfest här hemma och sen utgång!!!! PARTY!!! Är så glad för att både Jessica och Mimmi antagligen kommer!!!!


Kram

Inga kommentarer: