torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Så var det redan torsdag och det är ju skönt för det innebär att det bara är imorgon kvar utav denna arbetsvecka, dock tråk BINGO imorgon!!!! I helgen kommer ju jag ha alla tre tjejer här hemma, saknar Malou och Meja.

Igår var det som sagt min födelsedag och jag tackar alla som har grattat mig på ett eller annat sätt. Själv bryr jag mig inte så mkt om att fylla år det är egentligen bara ett ont måste men men alla gör vi ju det 1 gång om året. När jag kom hem så stod Irene och Ami och vänta på mig, så det var ju trevligt. Jag fick tulpaner och 200 kr utav dem. Vi fika och åt smörgåstårta. Miranda fick även ett paket en pyssel bok så hon blev ju glad. Det var så roligt att träffa dem igen det blir ju inte så ofta längre eftersom jag har flyttat och bytt jobb. Sen kom pappa och hade med sig 1 smögåstårta men jag kan inte äta mer smörgåstårta för då spyr nog jag så jag tar med det till jobbet idag med;) Jag fick 500 kr, 1 blomma och 1 hjärtljuslykta utav pappa och mamma, mamma var dock inte med hon vänta hemma hos Marie. Jag passa på att åka och mata Mattias katter medans pappa var kvar här så slapp jag dra med Miranda dit, ni skulle bara veta vad det stinker i hans lgh nu! Usch!!!

När jag kom till jobbet så sjöng Marie och Vappu för mig, så gulliga de är;) Fick en flaska champange och 2 buketter tulpaner av dem, blev så glad. Jadde ringde till mig på jobbet och gratta mig...ja, så gulliga de är allihopa;)
Till lunch så åt vi ju smörgåstårtan som jag hade med mig och så hade Vappu bakat äpplepaj till eftermiddagsfikat;) så igår åt jag så jag höll på att sprängas!

Mötte 1 mamma och 2 barn när vi var på väg till dagis och jobb igår morse de bor i porten brevid och hon sa att hennes tjejer var lika gamla som Meja och Miranda....så vi bestämde att de skulle få leka i nästa vecka. Mamman verkade också vara en "bra" mamma då jag såg att hon rökte;)Haha!!!

Idag bär det av till Valdemarsvik för familjesamtal med Tommy...så jag ska ta upp vissa grejer! Är bara så trött på att han måste hålla på och bråka om saker och ting! Jag spyr nästan på det men försöker kämpa!!!!

Kram

Inga kommentarer: