onsdag 14 januari 2009

När ska alla tjaffs ta slut?!

Snart orkar jag helt enkelt inte med mera tjaffs!!! När ska allt lägga sig?! Hur mkt är man som människa beredd att göra?! Känner bara att allt som Tommy håller på och bråkar om är så onödiga saker, varför inte bara lösa allt på smidigaste sätt ist för att hålla på och bråka om skit saker. Han borde ju egentligen tacka mig för att jag ger honom chansen att gå vidare i sitt liv, att kunna träffa en ny tjej som älskar honom för den han är, det är han värd lika mkt som jag är värd att träffa en kille som vill vara med mig och som jag kan utvecklas med de år jag har kvar i livet.

Känner mig bara så ledsen och besviken på livet men som jag vet så innerligt så är det jag själv som väljer hur jag vill leva mitt liv...men visst är det svårt att komma ur dessa tankar. Vill helst bara få sova i 1 år och vakna upp och allt är bara rosa och glittrigt runt mig.

Prata iaf med polisen igår och de tyckte jag skulle göra en anmälan på Anders eftersom han vägrar betala dörren han har haft sönder. Måste bara kolla upp med mitt vittne om hon går med på att vittna...Jag orkar fan i mig inte med detta, polisanmäla för en dörr! Men jag har ju inte gjort nåt fel! Bara gjort det man ska liksom! Eftersom Anders har skyddstillsyn så vet jag inte om han kanske får mera "straff" plus att han var ju i fyllecell för några veckor sen. Ja ni fattar ni vilket liv jag lever i en 3 barnsmamma från Ringarum som bara har valt att skilja sig från sin man pga att jag inte älskar honom längre.

Igår efter jobbet åkte jag och Miranda till min kusin Carina och fika. Det var roligt och skönt att göra nåt annat än att bara sitta här hemma och surfa på datorn. Mirandas mun gick som en pratkvarn och Carina bara skratta som vanligt. Det är så kul att jag har fått kontakt med henne. Vi är så lika trotts ålderskillnaden;)

Kram

Inga kommentarer: