fredag 9 januari 2009

Fredag och barnfri helg

Japp så var det fredag, jag kommer vara hemma idag med Miranda för hon är så förkyld, alla vi 4 är egentligen sjuka men känner att det är bra för Meja och Malou att gå till skolan eftersom de hade sin första dag i skolan igår. Det gick bra för dem, de hade fått kompisar direkt. Och efter skolan så kom två kompisar hem till Meja och lekte. Det känns bra i hjärtat att de hittar kompisar så lätt.

Igår åkte jag till Ikea med Mattias och Fredrik. Jag köpte 1 bokhylla till v-rummet, mera porslin och självklart värmeljus;) Drog en vepa på Gina Tricot också och köpte svarta lack leggins och en halterneck tunika till kvällens bravader;) Lite smink och hårfärg och nya pärlor till näsan....Mattias och Fredrik tyckte det var snygga kläder så vi får väl hoppas;)

Sen bar det av till psykologen...hade ångest redan innan jag åkte dit pga allt som hänt sen mitt senaste besök hos henne. Jag börja tjuta direkt, jag är så totalt känslo laddad nu att man kan knappt blåsa på mig och jag faller...mår så otroligt dåligt över att ha blivit så lurad utav Anders, och att han har gjort och sagt samma till mig som till R! Det gör det hela ännu värre!!! Tänk att hat och kärlek är så nära! Känner att jag verkligen HATAR Anders, han är egentligen inte ens värd att hata men man kan ju inte rå över sina känslor. Vill bara få bort dessa hat känslor! Jag har så svårt att förstå hur en människa kan manipulera och ljuga så mkt utan att ens röra en min! Men nu har han visst suttit och tjutit framför hans pappa och R...men känner att det är väl bara krokodil tårar igen...eftersom han låg här hemma och tjöt inför mig och sa en massa saker om hur han känner och så...när det ändo visar sig att det bara är lögner!!!! Det är ju liksom VIDRIGT! Jag hoppas verkligen för R skull att hon klarar av att släppa honom för som min pyskolog sa igår är han en riktigt störd människa som kräver väldigt mkt hjälp för att kunna ändra sig! Skulle det vara mig som han har ljugit och manipulerat under så många år så skulle jag känna mig så otroligt bedragen att jag skulle nog hoppa från nån hög höjd. Tycker så otroligt synd om henne för hon verkar vara en helt normal tjej, och så har Anders hittat på såna otroliga historier om henne inför mig, hans släkt och säkerligen en massa andra människor också! VIDRIGA MÄNNISKA! Vill bara att det ska bli torsdag så jag får mina pengar sen behöver jag aldrig mer veta av denna vidriga människa!
Jag som tom har sagt till honom att jag stöttar honom i detta...ALDRIG!!!! Men då visste jag ju inte att han har vart med R under tiden också!!!!
Tänk att han ens kan titta sig i spegeln varje dag och titta på sig?! Han måste faktiskt ha nån slags störning...mina tankar går till boderline eller aspergrens syndrom eftersom han inte visar en min när han ljuger eller så!

Ikväll ska jag gå ut med min syrra och Fredrik...sen kanske Cissi och Maria skulle haka också. ROLIGT ska jag ha iaf och snygg är jag också vara så ack akta er för mig ikväll för jag kommer vara "farlig"*LER*

Inga kommentarer: