måndag 26 januari 2009

Vikken helg;)

Ja ni jag har haft en sån kul i rulans helg!!! Så jag har inte hunnit eller orkat uppdatera min blogg men tar som sagt tag i det nu:

Fredagen började ju med att jobba som vanligt liksom, sluta vid 15,30 tiden och gick raskt hem och prata med syster under tiden så jag packa ihop mina grejer inför kvällen och åkte hem till henne och hämta henne så gick vi en sväng på stan för att hitta nåt att ha på oss. Sen bar det av hem till syster där vi gjorde oss klara för fredags natten...vi satt och parta och prata och skratta och smsa lite med Fredrik från Motala vilket sluta i att jag verkligen fick reda på att han är så desperat som jag anat...han har nämligen vart på min syrra för nåt år sen med;) Men det är ju bra att jag fick reda på att mina misstankar stämde, så nu hör han inte av sig iaf! Syster ringde även till gubben som bor här i norrköping och spela mig...vilket sluta i att han kom till Wasa där Marie och jag var...och han är riktigt otäck! Jag har sagt till honom hela tiden att jag INTE vill ha nåt förhållande eller så jag är verkligen inte intresserad utav honom men han verkar inte ha fattat vad jag menat! När det börja lida mot slutet på wasa så mötte jag nån charmig kille som jag dansa med och hångla lite, men INGET mer! Det var då "Ante" antagligen fick spelet då jag hade fått ett sms av honom vid 04 tiden där det stod så här "Du sa du vill ha lungt med killar. Hehehe herre gud du hade nästan knullad på dans golvet säkert du har knullad efter det men jag trodde verkligen du kan ju bli vän inte djävla kåt kvinna. Fy fan jag vill aldrig tänka att ha förhållande med dig. Du är bara kåt djävla...
Ja ni...vet inte ens vad jag ska säga! Finner inga ord, han måste nästan tro att vi var ett par eller nåt! Skratta så mkt åt det smset det förgyllde verkligen lördagen för mig och min syster.
Men iaf på Wasa mötte jag Anders sk tjej "R" först var hon trevlig och så men sen helt plötsligt så vände hon och blev riktigt otrevlig och otäck! Spela in samtal mellan henne och mig och sa "du kommer ingenstans med det här, Tro mig, jag vet jag är smart, jag är med i Mensa" Alltså jag blir för fasiken mörkrädd när jag tänker på vilken människa hon är när hon håller på som hon gör. Eftersom jag vet att det är jag som har rätt i det vi prata om så behöver jag inte vara rädd för nåt, men känner ändo ett obehag över henne. Känner att man aldrig kan veta vad hon kan få för sig. Det hon spela in var att vi prata om dörren Anders sparkat sönder. Och hon säger att hon inte bryr sig om Anders...ja ni vet inte vad jag ska säga. Har ALDRIG tidigare vart med om nåt sånt här sjukt liksom! Hon sa att hon sparat mitt mobil nummer och kontonummer och jag berätta då att jag inte har kvar det nummret eftersom jag är så rädd för henne och Anders. Jag berätta att jag känner ett obehag varje gång jag kommer hem ifall det ska ligga nåt brev eller att nån ska stå och vänta på mig och slå ner mig, känner liksom att efter som de håller på så vet man aldrig. Men men...vet inte vad jag ska säga.
Men i det stora hela så var kvällen så rolig! Marie och jag på väg ut.

På lördagen sov Marie och jag till kl 13 och det känndes som om klockan var 9 på morgonen...men ack det var den ju inte, jag som skulle börja tvätta 14! Packa ihop mina grejer och Marie hängde med mig på direkten. Vi stanna till på Mc donalds och sen en snabbis upp till Mattias eftersom jag är kattvakt...katterna hade skitit i diskhon! Så äckligt!!!
Men iaf väl hemma så skynda jag och Marie ner till tvättstugan och upptäckte då!!! Att det var på söndagen jag skulle tvätta!!! SKIT!!! Men men bara att gilla läget liksom, så upp igen och plocka upp och damsuga av lgh...kände mig som en seg råtta och Marie likaså så jag kände nästan för att ringa och avstyra kvällen...Men nix det gjorde jag inte, när Jessica kom vid 17 tiden så hoppa vi in i duschen och börja göra oss redo för kvällen...och det började kännas bättre och bättre. Jag fixa Jessica i håret och sminka henne, hon blev som en annan männsika! Ila runt för att göra mig klar också och vi hann!!! Vid 19 kom Maria och Marre sen vid 20 kom Maria och Jimmy...sen kom inga flera...de blev sjukdom, trötthet och ja nåt annat;) Men vi satt och partaja här och sjöng singstar. Nån gång runt 23,30 tiden åkte vi in till stan. Det blev Wasa...ett tag...för sen kommer Marie och säger "jag har blivit utsläng och portad" Herregud!!! Jag fattar inte ens varför hon blev det och inte hon heller...men han i garderoben är visst störd! Så vi gick ifrån Wasa för att ist gå till Harrys det var länge sen jag var där...det var riktigt roligt där faktiskt, mötte massor av arbeskamrater. Sen träffa jag en sötis....mmm...vilka härliga tatueringar;) Dock 27 år;) Men vad sjutton...sötis bjöd mig på dricka och så dansa vi och hade det riktigt trevligt, sluta med att han följde med mig hem...och vi sov till kl 13 på söndagen med och då åkte han på en gång, Vi låg och prata lite först i sängen sen efter nån kvart så klädde han på sig och skulle gå, stackarn var nog livrädd för han bara " Malin, det var trevligt att ses, ha det bra, Hej då" Och jag svara ja...ha det bra själv Hejdå. Och så gick han äntligen;) Visst är det jobbigt sådär när man vaknar upp...men han är ju en sötis iaf;)
Söndagen gick i slapparens tecken, tvätta...satt framför datorn och sen åkte jag till Marie och lämna hennes smink och sånt som var kvar här. Stanna till vid Mc och köpte med mig kyckling bitar hem. Ja sen var helgen slut och jag gick och la mig vid 21 igår och sov gott fram tills kl 6 i morse och vid 7 kom min lilla brutta hit...hon är för go den där lilla älsklingen:
Idag är det jobb som står på schemat sen blir det bara hem...
Ja just det...han "Ante" har skickat detta på msn till mig....
B.Antonio M. säger:
hej KÅTISEN
B.Antonio M. säger:
du hade nästan knullad på dansgolvet med killen där på Wasa herre gud
malin säger:
hej du men det är hennes nya ragg nu
B.Antonio M. säger:
jag trodde du va väldigt seriöst när du prata med mig
B.Antonio M. säger:
hahhahha nya ragg...hon försökt hela natten hitta nån kille men sist hon hittat det jag såg....hehehhe det va bra live porr
malin säger:
nej och nu vill jag inte bli störda för vi är flera som försöker njuta så lägg av
B.Antonio M. säger:
och förresten du sa ju det till mig fan du vill inte ha nån nytt för att du hade problem med killen ...MEN vet du jag tror inte på dig..du är en kåtis som söker bara knull herre gud hur trodde på dig fyyyy
B.Antonio M. säger:
dra åt helvete...fan du är en.....
malin säger:
nej nej vi är bara tjejer!!!
B.Antonio M. säger:
förresten...om du har sexfest skicka sms...jag kan ju knulla väll...och har väll kuk med...men jag vill inte knulla dig..sorry din fitta passar inte för mig djävla.......
B.Antonio M. säger:
hej kåtis


Visst är han riktigt otäck...vet inte om jag ska anmäla honom för trakaserier...

Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej Malin!

Vilket jävla as!!! Så äcklig! Anmäl honom om han fortsätter! Roligt att ni hade det trevligt på din fest!

Sen tycker jag det låter ganska otäckt med Anders och "R"... ibland undrar man ju hur människor är funtade!

Hoppas att allt börjar kännas bättre nu

Kram på dig!