torsdag 1 januari 2009

1 Januari 2009

Ja då var det alltså nytt år....vad ska jag säga om det?! Hoppas bara på att det kommer att bli ett bra år för mig, orkar inte med mera skit liksom!

Igår var jag med Fredrik, Mattias och Peter hemma hos Mattias...tyvärr blev det strul så jag och Fredrik åkte hem till mig och fortsatte våran förfest...vi hade trevligt iaf.
Tidigare på dagen hade vi vart på stan och shoppat kläder till den stundande kvällen...fredrik köpte turkosa jeans och ett linne, Mattias röda jeans och en drös med tröjor och skjortor och en väst. Själv blev det 1 glansig skita snygg "jacka" att ha inomhus, smink och örhängen;)
Detta var kvällens outfit så att säga.

Väl inne på Wasa hade jag så roligt prata först med nån lite äldre man...men tröttna för att sen stöta på en annan kille som heter Tobbe...Han tyckte jag var den snyggaste tjejen han sett och att jag hade så snygg kropp för att ha fött 3 barn! Hoppas ni förstår att jag asgarva åt det! Denna kille följde med mig hem...men jag ville bara att han skulle åka hem men tillslut idag kl 11 sa jag åt han att han måste gå hem för att barnen var på väg och att jag inte ville att han skulle vara här då! Barnen kommer inte utan det var en nödlögn så att säga...tur att man har barn ibland;)
Mötte flera roliga människor därinne som jag prata med. Min syrra kom dit också och Mattias...
Anders ex tjej var där också. Hon stod inne på toan och sa till sina vänner "fattar ni att jag är singel, efter 10 jävla år" hade sån stor lust att säga åt henne att det var dels pga mig som hon är singel...och att det var mig Anders har bott med men det gjorde jag icke, hon skulle säkert få ett psyk utbrott då...

Idag mår jag dock inte lika bra...huvudvärk!!! Men men det går ju över. Fredrik är här nu och vi sitter vi våra datorer och "umgås"...han ska till Linköping sen och träffa sin dotter och jag ska ner till tvättstugan och så kommer Jessica hit så ska jag klippa och färga hennes hår så hon blir fin till ett bröllop på lördag.
Fredrik och jag hemma hos mig innan utgång
Jag som ni förstår

Har smsat med Anders nu på förmiddagen och han skerv så här i ett utav sms

Jag säger förlåt för mitt betende mot dig och vad jag har gjort mot dej, förlåt

Då börja jag tjuta, det gör så ont i mig!!!! Jag vill bara ha honom!!! Vill att det ska vara bra!!! JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!! Det är bara så och tyvärr kan jag inte rå för mina känslor!!!!

Inga kommentarer: