tisdag 30 december 2008

The botten is nådd!

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!! Jag vill INTE leva längre! Orkar helt enkelt inte!!! Mitt liv är så VIDRIGT att jag inte fattar hur jag ska orka med detta! Känner mig så jävla bortgjord, utnjyttjad, blåst, dum, vidrig och störd!
Ni kommer inte ens tro mig när jag kommer att berätta om detta...gör en lång historia väldigt kort för jag orkar inte gå in på detaljer för jag är så orkeslös och trött! Går på total sparlåga vill bara tjuta och skrika dra av mig håret plåga mig själv så jag kan få ont nån annan stans än i själen! Igår kväll satt jag hos Mattias och Fredrik och drack lite öl för att försöka förtränga mitt tragiska liv som jag inte orkar med att leva...Peter var där med så jag ville inte sitta och tjuta där så tillslut tog jag en taxi hem och väl hemma kom ångesten som ett brev på posten...slängde av mig kläderna, öste i mig tabletter och satte mig på köksgolvet och dunka huvudet i kylskåpet...det hjälpte inte tog lite mer tabletter och sen kom kökskniven fram...satt och skrapa mig på armarna för att få ont nån stans...så nu ser mina armar ut som om jag vart i krig eller nåt. Jag vet att det är väldigt barnsligt gjort utav mig och inget jag skryter om men jag måste få ont nån annan stans än i själen! Prata lite med Fredrik på msn och efter ett tag kom han till mig och efter ytterligare ett tag så kom Mattias. Mattias blev besviken på mig och undra varför jag gjort som jag gjort och jag försökte förklara att jag måste få ont nångon stans! Skit sak samma...gjort är gjort och jag står för det men inget jag är stolt över men jag ORKAR INTE LEVA DETTA JÄVLA LIV LÄNGRE!
Det är så här förstår ni...att Anders har ljugit för mig om typ allt!!! Han har ju sagt att han har suttit i fängelse och en massa andra saker!!! Men det är inte sant!!!!!! Kan ni fatta hur en 32 årig man kan tycka att det är tuffat att ha suttit inne!!!! Han sa ju även att han var hundvakt i helgen vilket var ´lögner också utan han var hos sitt ex!!! Fy fan vilken jävla idiot han är!!! Hans pappa kom in till mig och stötta mig och prata med honom så han bor hemma hos dem nu...sen vet jag inte mer...hans föräldrar vill iaf ha kontakt med mig då de tycker så mkt om mig och sa att jag är varmt välkommen ut till dem när jag vill. Just nu kommer jag inte orka det men kanske om ett tag. Anders och jag prata i söndags kväll och han erkände att han har grova problem och att hans liv är en lögn och att han behöver proffisionell hjälp hoppas bara att han kommer att ta emot den. Hans pappa sa att han inte tänker ställa upp för honom nån mer gång för nu är det faktiskt dags för honom att växa upp!
Det som gör så fruktansvärt ont i mig är att jag både hatar honom och älskar honom på samma gång! Det gör så FRUKTANSVÄRT ont!!! Jag känner mig så jävla ensam och hatar livet!
Mattias och Fredrik sov kvar hos mig vi låg alla tre i sängen och vi fick plats alla tre;)

Idag sitter vi här hemma hos Mattias och ska spela bingolotto;) Hoppas verkligen på en miljon vinst!
Jag har sagt upp min lgh också, eftersom Tommy velar hela tiden om hur barnen ska gå i skolan eller inte...så jag får se vart jag kommer att bo i framtiden. Jag orkar ändo inte vara i lgh för jag mår illa av att vara där själv eftersom jag bara tänker på Anders hela tiden...vill bara att han ska vara hemma hos mig och att allt ska vara sådär bra som det var de första veckorna.

Ni får väl ha ett gott nytt år själv känner jag att detta år som kommer inte kan bli sämre än hur detta slutat!

Inga kommentarer: