måndag 22 december 2008

Måndag

Ja ni vad lever jag för liv?! Jag vet varken ut eller in...vad är rätt vad är fel?! När ska jag bli så klok att jag lyckas att lära mig vad jag vill!
Gårdagen var jag ner till city med tjejerna och kolla på Idol som sagt. Vi fira våran jul tillsamans...när de åkt så låg Anders och sov och jag satt framför datorn som vanligt;) Jag är ju kär i min dator vad skulle jag göra utan den?! Då skulle mitt liv vara så innehålls löst att jag skulle tjuta ännu mer än vad jag redan gör!!!! Hatar helt enkelt livet så in i norden!!! '
Efter ett par timmar så gick jag in till Anders och vi låg och prata "allvar" i sängen.....vad vi kom fram till egentligen....är inget! Men men jag orkar inte bry mig längre känner jag. Jag vet ju vad jag vill, det är liksom upp till han. Sen fick vi för oss att gå ner till pizzerian och dricka en öl...det blev 3 var och jag blev lite lagom onykter...härligt! Där var det 2 till, en alkis gubbe och en sötis...så jag får väl bli stammis där;)
När vi gick hem så fortsatte vi att prata...och så...dock inget snusk! Nej nej!!!!

Idag på jobbet så prata jag med Vappu om hur sjutton jag ska på julafton och hon lyckades att övertala mig om att jag ska följa med Anders till hans syster...vet inte hur beslutet känns...det känns väldigt blandat så att säga. Känner att jag sårar mig själv mer genom att vara med honom eftersom jag bara vill krama om honom hela tiden...men men igen...mitt mantra" Man lever bara en gång och den gången är NU"
Så varför inte leva medans det finns nåt att leva för överhuvud taget.

Anders föräldrar var här en stund nu på em, Maud fråga igen vad jag ville ha i julklapp och jag sa som vanligt INGET!!! Jag vill verkligen INTE ha nåt! Hatar sånt! Vill inte!!!!!!

Snart kommer Fredrik och Mattias upp hit, tar väl några öl och tjuter ihop;) Imorgon är det sista dagen på jobbet för ledighet! YIPPIE! Nästa gång jag jobbar är 2 januari sen är jag ledig igen tom den 9 januari! NICE! Känner att jag verkligen behöver vara ledig från jobbet då jag känner mig som en rutten fisk!

Kram

Inga kommentarer: