söndag 7 december 2008

Tidig morgon

Vakna vid 6 tiden...är egentligen lite trött men min kropp värker så jag kunde inte ligga kvar i våran underbara säng;) Men Anders och tjejerna sover dock så sött än...låg ju i sängen hela dagen igår så det är väl därför som jag inte kan ligga där nu.

Fasiken har verkligen glömt bort hur det är att vara så här bakfull som jag var igår! Kunde liksom inte få mig för nånting!!!! Både Anders och jag låg liksom bara i sängen och somna i omgångar! Men skönt att känna sig lite bättre idag iaf.
Idag ska vi försöka få lite ordning här hemma, bära ner kartonger till förrådet styra upp möblering och sånt. Mattias är ju typ nästan klar så jag känner att det verkligen är dags att få ordning här hemma. Annars så är det ju söndag som innebär att vi även ska besöka tvättstugan kl 14, det blir ju en upplevelse för Malou och Meja;).

Kram

Inga kommentarer: