torsdag 4 december 2008

Underbara liv vart har du vart i alla år?!

Alltså min lycka är så total att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!!!!!!!Om ni ändo kunde fatta vilken lycka jag känner, allt bara känns så underbart! Nästan så att världen är rosa! Önskar att alla kunde få känna så här som jag gör! Har nog aldrig känt så här!

Undar varför jag har plågat mig själv i så under alla år...jag är ju liksom värd att vara lycklig! Men har inte tillåtit mig själv att vara det! Att äntligen ha vågat ta steget från Tommy, hus och allt vad jag trodde livet skulle innebära men NU vet jag att livet har så mkt mera att ge!

Igår kväll låg Anders och jag och prata "allvar" och myste i soffan, det var så gosigt och underbart att höra alla fina ord om mig som han sa och jag tar verkligen åt mig och förstår att han faktiskt menar dessa saker han säger! Vi tycker och tänker så lika och känner! Helt sjukt!!! Varför har det vart som det har vart?! Antar ändo att åren ifrån honom har vart lärdoms år om hur jag INTE vill ha det och skulle vi ha levt ihop under dessa år hade jag kanske inte kännt detta jag känner nu, det vet jag inte men jag vet att jag iaf är så hiskeligt underbart lycklig nu att jag har lust att bara skrika ut för hela världen att jag älskar allt och alla!

Alla tomma och hårda ord Tommy kommer med tar jag inte ens åt mig, tycker bara att han är så larvig som försöker kämpa för att förstöra för mig. Då jag verkligen inte bryr mig ett dugg om vad han säger! Känner nästan att jag bara blir starkare i mig själv ju mera han försöker att förstöra! Blir ju liksom bara ännu mera påmind om hur himla rätt jag har valt!

Idag ska jag avvika från dagis en stund så vi får se hur det går...Miranda tycker att det är lite jobbigt men det går. Hon tycker det är spännande samtidigt som hon är väldigt blyg och saknar sina gamla dagis kompisar och fröknar och det är ju förståligt för hon har ju liksom gått på samma dagis sen hon var 1 år. Dagis fröken tyckte att vi behövde vara med nästa vecka också och jag sa att jag kan verkligen inte vara ledig mera från jobbet men sa att jag kan ringa Tommy och be honom...vad tror ni det blev för svar?! Nej! Men dagis fröken skulle ringa och prata med honom, det är ju inte mig han förstör för det är Miranda!


Idag kommer även Meja med in för vi ska vara hos ögon läkaren kl 8 och nu är det tredje tiden vi har fått så jag hoppas verkligen att det blir av nu!

Här är en bild på min underbaraste älskling med hans hund Bull....




Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

vilken underbar vovve!!!! va söt!!!!