tisdag 2 december 2008

Shopping:)

Gårdagen gick verkligen i shoppingens tecken!!!! Sånt älskar ju jag!!!! Åkte till Ikea med syster, Freddan och Miranda och köpte en drös med grejer till lägenheten! YIPPIE!!! Det blev tv bänk, bord, hyllplan, gardinstänger, täcken, kuddar, ljus, porslin, lampor, vardagsrumsmatta och så en massa små saker och hör och häpna kosta bara dryga 2600 kr!!! Rena klippet ju!

Försökte hitta ett par jeans till mig men icke:(

Efter Ikea besöket så packa vi in alla grejer i bilen och fick knappt plats med oss själva;) En resa som är värd att minnas så att säga. Väl hemma i Norrköping så lämna jag in alla grejer i lägenheten körde vidare till Marie och sen lämna av Freddan i Ljura. Marie och jag drog en vepa på stan och ÄNTLIGEN hitta jag ett par gråa jeans på cubus!!! Yippie;) Handla en massa andra saker och sen hem med Marie för att åka till Jysk och köpa madrasser till tjejernas sängar och självklart hamna det ett och annat i korgen;)

Till slut äntligen hemma efter en hel dag i shoppingens tecken var jag helt slut slängde mig rakt upp och ner i sängen och log och myste med Anders och prata allvar. Mysigt och underbart han är så himla go så jag blir tokig!!!!

Fixa mat vid 21 hugget det blev tacogratäng med sallad hoppa sen in i duschen och sen raka vägen ner i sängen!!! Somna typ direkt!

Idag ringde Meja och berätta att hon hade ont i magen så jag åkte ner till Ringarum och hämta henne hit och det gjorde susen magvärken försvann direkt;) Så idag var hon med till Mirandas dagis där gjorde de jul teckningar till Anders, sen gick vi till mitt jobb och tog en fika och prata med Vappu och Marie för att sen åka till Hageby och köpa kläder på Lindex till tjejerna blev även 1 par jeans och en bh till mig så 1800 kr på Lindex är inget svårt;) Sen kl 13 var det dags att möta Anders för en lunch date på Mc Donalds med Meja och Miranda....den som var mest nervös var Anders men nu är iaf första mötet avklarat...får väl se vad han har att säga om det.
När vi stod utanför och rökte så säger Miranda "mamma, älskar du honom?" Jag kände hur pinsam situationen blev att jag hade lust att hoppa genom marken! Anders skratta och sa att jag skulle svara på hennes fråga...men som tur var så försvann den för henne och jag stod och gosa med honom ist;)

Nu kommer säkert Anders hem vilken minut som helst och jag ska ta tag i livet här i lgh för rörigt värre är det!!!

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej du glade ! !! va härligt det är att höra att du mår så otroligt bra. så underbart att du hittat en kärlek. följd ditt hjärta och njut ! det är du värd !

kram !