fredag 19 december 2008

Orkar inte leva helt enkelt

Gud jag är så trött på att ständigt åka berg och dalbana!!! Mitt liv är som en karusell som snurrar i 250 km i timmen...Mitt hjärta gör så ont nu, vet varken ut eller in med nåt. Jag orkar inte ens skriva om det men tänkte iaf visa att jag lever så ni inte blir oroliga. Just nu går mina dagar åt till att tjuta ta mediciner och sen tjuta igen.
Tänk så snabbt ett liv kan ändras, jag som var så LYCKLIG som jag inte vart på många år! Detta gör mig så ont.
För att göra en lång och invecklad historia väldigt kort så sa Anders att han älskar mig som sin bästa kompis! Tror inte jag vill vara hans kompis fakiskt för han sårar mig alldeles för mkt genom att vända ut och in på allt. Ska försöka ta mig i kragen och få iväg han snarast...för detta drar bara ut på processen....
Vill bara tacka till er alla underbara vänner som stöttar mig och finns för mig och ett stort tack till Jessica som kom in och sov hos mig i natt när jag var ledsen igår. Är så glad för det du gjorde för mig.#tack#
Som ni märker har jag även bytt bakgrundslåt igen...då jag inte är glad längre utan väldigt ledsen så denna låt passar så bra in på hur mina känslor är för Anders....denna låt lyssna jag faktiskt på för 12 år sen när vi gjorde slut.

2 kommentarer:

monkan sa...

Tänker på dig, Malin! Förstår att det känns jobbigt...men, kom ihåg, du har mycket att leva för, jättemycket!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

Alexandra sa...

Du vet att jag tänker på dig vännen... som sagt, försök att få ut honom ur lägenheten så fort som möjligt. Och kom ihåg Malin... vad som än händer och vad folk än säger, så är det INTE ditt fel att allt har blivit så här. Du har precis samma rätt som andra att vara lycklig och du kommer att bli det igen. Det känns långt bort nu, jag vet, men du fixar det här! Jag vet att du gör det!

Sköt om dig min underbara vän! Kram!