söndag 28 december 2008

Söndag i besökens tecken


Här är en helkropps bild på mig från igår kväll....

Idag bär det av till Wilma och sen till Berndt...det får bli en snabbis hos Berndt för jag orkar inte riktigt vara social med honom liksom...men han hade visst nån julklapp till mig och så kan det ju vara kul att ses egentligen eftersom det är länge sen jag hälsa på han.

I natt sov jag med Miranda och Meja...de är ju så söta men just nu mår jag så dåligt att jag inte riktigt orkar med dem. Det blev Mc donalds mat igår efter vi hade vart hos Sussie men det var ju kul att träffa dem igen, Rebecka har ju blivit så stor!!! Har ju typ inte sett henne sen hon var nyfödd! Och nu går hon och pratar lite bebis språk liksom! Det är när man ser såna småttingar man inser hur länge sen det är sist man sågs! Meja och Miranda hade ju kul när de fick leka med lite kompisar och jag tyckte det var trevligt att träffa Sussie igen.

När vi kom hem satte jag mig framför datorn...as usall;) Men inget roligt som hände;) Prata med 2 killar som verkar vara lite för heta på gröten för min smak liksom! Vill inte träffa nån som bara vill göra det! är inte intresserad för fem öre liksom!!! Plus att den ena var så hårig att jag mår illa vid tanken!
Prata med Sandra en stund, och så ringde Mattias och så prata jag med Catrine...och hon berätta att Anders var helt störd på juldagen! Så jag tänker säga åt honom rejält när jag träffar honom igen!!!! Han ska fan i mig inte tro att han kan bete sig hur som helst utan att ta konsekvenser!!!!

Kram

Inga kommentarer: