lördag 6 december 2008

Vikken kväll!

Ja ni vilken kväll det var igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hade sjukt kul i rulans!!!! Plånboken mår mindre bra i dag men va sjutton man lever ju bara en gång!

Va ju på julbord på Borgen med jobbet först och det var ju god mat och så...men underhållningen var katastrofal! Och det är lindrigt sagt! Satt och drack och prata och hade trevligt som tur var så var ju min svägerska där(camilla) så efter maten och så gick jag och satte mig hos henne och hennes arbetskamrater, himla kul hade vi;) drack, drack och drack!!! SÅ MKT!!! En kompis till Camilla som heter Sandra som även är kompis med Anders var där också tillslut åkte vi ner till Harrys men först körde våran taxi förbi hemma hos mig och jag sprang och hämta öl som vi sen drack i bilen. Ja ni vi var alla så himla onyktra och hade så kul! I kön på väg in till Harrys så stod en gamal sörpings bo Henrik Stenberg...prata med honom och hade sketa kul;)

Väl inne var det dags att besöka baren...jordgubbs drink smaskigt värre;) lakrits shots...och en MASSA annat! Träffa en gamal klasskamrat vid namn Lena prata med henne och ja vet inte vad vi prata om men det var ju kul. Prata med en massa annat folk också och några konstiga människor;) Dansa med en massa olika människor och liksom bara kände hur jävla underbart livet är:) Dela taxi hem med 2 killar då det var en kolsvart kille som försökte hångla med mig! Jag blev livrädd!!!! Gillar ju inte sånt!!!! Men de var snälla killar iaf som hjälpte mig in i taxin. Taxi chaffören stod kvar tills han såg att jag var inne i porten! #tack#

När jag vakna i morse var jag onykter fortfarannde och kände att jag inte kunde åka iväg på Mejas kalas så Tommy fick ta det. Men det blev ju inte lätt men men sånt är livet. Ringde till Mattias och sa att jag inte kunde komma och hämta honom och jag bara skratta åt allt! Det är SÅ befriande att inte vara nån jävla präktig människa längre vet att allt kommer att lösa sig ändo! Vid 9 kom Anders hem då han fick spendera natten på Norrköpings lyxhotell;) Ringde till polisen och fråga om han var där eftersom jag var nervös över vart han var och där var han.
Vi prata när han kom hem för att sen somna om och så vakna jag kl 14,15! SKIT!!! Malou och Meja skulle komma hit vid halv tre!!! Hoppa in i duschen och försökte vakna till och har knappt lyckats än...när de kom gick vi ner till centrum och köpte mat och lite smarrigt till kvällen. Har legat och slöat i sängen hela dagen och Anders ligger och sover igen...det tär på kroppen att vara så här gamal och vara vaken halva natten!
Men som sagt "Jag lever bara en gång och den gången är NU"!

Kram

Inga kommentarer: