onsdag 3 december 2008

Onsdag betyder halva veckan gjord

Så var det onsdag idag innebär det att jag bott i denna lgh i 1 vecka;) Känns så skönt och trivs verkligen här! Plus att jag delar vardagen med Anders igen...har väntat på detta i 12 år!!!! Kan inte mer än säga att jag är så jävla lycklig att ni inte ens kan tänka er! Känner hur jag älskar att leva!

Idag ska jag lämna Miranda på dagis själv nån timma och så ska jag vara med i en timma, så då får vi se hur det går men säkert ok. Hon tycker att det är spännande på dagiset och barnen börjar ta kontakt med henne.
När hon är kvar på dagis ska jag sticka ner på stan och lämna tillbaka de nya högtalarna som jag köpte till datorn härom dagen! De sluta funka helt plötsligt igår! Både jag och Anders försökte få igång dem men icke:( Blir så trött på det!!!

Idag bär det av ner till tvättstugan, avskyr att gå ner i källaren själv pga psyk kärringen som bor i huset!!! Men Miranda är ju med så hon kan ju rädda mig;)
Snart kommer lilla gullungen så då bilr det lite ljud här igen.

Kram

Inga kommentarer: